Сън Вали, Айдахо не е типичното място за модно ревю.

Но точно в това се превърнаха улиците на града, докато милиардери и изпълнителни директори се разхождаха и караха велосипеди между конферентните сесии на събитието на Allen & Co, известно като "летен лагер за милиардери".

Модният избор на бизнес елита напомняше за тихия лукс от хитовия сериал на HBO "Наследници", с акцент върху приглушените тонове и ежедневното облекло. Повечето от гостите очевидно подражаваха на наложения в сериала стил на фамилията на медийния магнат Рой – неутрални цветове, семпли силуети и изтънчени марки.

Участниците в събитието останаха верни на цветовете и материите, които отдавна са предпочитани от големите играчи в технологичните и финансови гиганти: пуловери с цип в пастелни нюанси, сини ризи, лежерни връхни дрехи и спортни визии с акцент върху пухени грейки, обясняват в модния си анализ от BusinessInsider.

Собственикът на OpenAI Сам Алтман не пропусна възможността да изтъкне потенциала на AI технологиите, но и не скри рисковете от тях. Облечен в типичния си лежерен стил, той се появи на събитието с неутрална тениска, характерна и за гардероба на шведския изпълнителен директор Лукас Матсън от "Наследници".

Как амбициозният Том от Възраждането на костюма идва година след като беше премахнат от кошницата със стоки, използвани за изчисляване на годишния процент на инфлация в Обединеното кралство

Робърт Крафт, собственик на New England Patriots предпочете суитчър с частичен цип на конференцията.

Пол Салем, основател на инвестиционната компания Salem Capital Management, също беше избрал спортен тъмносин суитчър с полуцип.

Главният изпълнителен директор на Hearst Стивън Шварц носеше семпъл трикотажен панталон в синьо, може би заради популярното схващане в бизнес модата, че този цвят символизира стабилност.

Синьото действително доминираше по време на конференцията.

Неслучайно, то е определяно от модните стилисти като цветът на истината и мъдростта. Има успокояващ ефект и е свързан с интелекта. Най-силното му предимство е усещането за стабилност, така че се препоръчва за корпоративна визия, за да неутрализирате напрежението.

Някои милиардери оставиха аксесоарите да говорят сами, включително главният изпълнителен директор на Salesforce Марк Беньоф, който беше заложил на каубойска шапка и изглеждаше изглеждаше напълно потопен в уестърн атмосферата на мястото на конференцията.

Много от гостите избягваха визии, показващи имена на марки, но един етикет се открояваше сред всички: On.

Швейцарската марка спортни обувки се радва на огромен интерес сред технологичния елит. Такива обувки носеха Джъстин Кели, главен изпълнителен директор на инвестиционната компания Winslow Capital, съоснователят на Groupon Ерик Лефковски и още редица от гостите на лагера за милиардери.

Беднякът милиардер: AI нарисува най-богатите хора в света в мизерни условияТе са представени като жители на бедняшки квартали, облечени не в дрехи, а в парцали, прегърбени и измършавели

Пухената грейка пък доказа, че някои класики никога не остаряват. Тед Леонсис, главен изпълнителен директор на Monumental Sports & Entertainment, носеше такава върху тениска – семпла ежедневна визия за бизнесмени. Главният изпълнителен директор на Duolingo Луис фон Ан също предпочете пухенката.

Директорът на YouTube Нийл Мохан пренесе нещата в Силициевата долина с типичния за технологичния бранш сив костюм с цип.

Нека не забравяме компанията, която беше домакин на конференцията и самия Оракул от Омаха Уорън Бъфет.

Легендарният инвеститор смени няколко връхни дрехи на Allen & Co. с емблемата на Sun Valley 2023. В избора си на обувки той заложи на конкуренцията на On – Brooks Running, подразделение на Berkshire Hathaway, допълва BusinessInsider.


GettyImages/ Уорън Бъфет се отправя с голф количка към сутрешната сесия на Allen & Company

Някои от гостите проявиха въображение.

Главният изпълнителен директор на Relativity Space Тим Елис и съпругата му, художничката Ришел Елис, привлякоха погледите с геометрични щампи.

Други отдадоха почит на своите професии. Роб Манфред от Major League Baseball носеше риза с щампи и символи на бейзболна тематика.

Разбира се, модните милиардери се открояваха сред тълпата от финансисти и бизнесмени.

Стейси Бендет, която основа компанията за дрехи Alice + Olivia, носеше провокативни модели в черно-синя гама.

Легендарната модна дизайнерка Даян фон Фюрстенберг комбинира огърлица с форма на зъби от акула, с цветно райе. Съпругът й, медийният магнат Бари Дилър, заложи на по-небрежна кройка, подчертавайки духа на събитието. Като председател и изпълнителен директор на IAC, която притежава медийни и интернет компании, той се разходи небрежно в Сън Вали редом до съпругата си.

Комбинацията от висша мода и небрежна кройка в стил тих лукс, олицетворяваше цялото събитие.

Кои са любимите градове на най-богатите хора в света 29% от милиардерите предпочитат живота в мегаполис

Годишната конференция на Allen & Co. Събира милиардери, главни изпълнителни директори, медийни магнати и други представители бизнеса и управляващия елит, за да се насладят на лукс на открито и да поговорят по актуални въпроси, а защо не да сключат мегасделки.

Елитът определено има какво да обсъжда за годината, белязана от масови съкращения в технологичния сектор и в редакциите, от разпространението на генеративния изкуствен интелект и от трудови спорове на високо равнище (стачката на холивудските сценаристи продължава вече трети месец), допълва BusinessInsider.