Основателят на Amazon Джеф Безос вярва в иновациите, не се страхува от конкуренцията и смята, че преданите клиенти са най-добрият капитал на компанията.Нека видим неговите бизнес принципи, за които говори в различни интервюта:

• Ако на работа правите само това, което знаете, вие пропускате твърде много възможности.

• Ако първата мисъл, която се появява в главата на директора, е: "Защо трябва да правим това? Никога не сме го правили "- дните на компанията са преброени.

• Винаги е необходимо да се прибягва към иновациите . И в добри времена, и в лоши времена.

• В бизнеса, можете да се съсредоточите върху своите конкуренти или клиенти. Тези, които се ръководят от конкуренцията, губят инициативата. А този, който обръща внимание на всички клиенти, има голям шанс да бъде на гребена на вълната.

• Знаете ли, ако сте направили клиента нещастен, той ще ви разкаже не на пет, а на 5000 приятели.

• Хората трябва да говорят със своите приятели, а не с търговците.

• Харесва ми да вземам обикновени неща и да ги подобрявам до такава степен, че хората да мислят: "Уау, това е нещо съвсем различно."

• Всяко ново нещо създава два нови въпроса и две нови възможности.

• Най-скъпото нещо, което можеш да направиш, е грешката.

• Марките могат да бъдат сравнени с бързосъхнещ цимент: от пресния цимент можеш да изваеш каквото искаш, но с течение на времето той става неподатлив.

• Бих предпочел да говоря с 50 души и да не наема никого, отколкото да наема грешния човек.

• Готови сме да нарушим правилата, дори и в собствения ни бизнес.

• Работи усърдно, забавлявай се и прави история.