Персонализираните гривни за приятелство със заглавия на песни и албуми на Тейлър Суифт са истинска мания за феновете й, присъстващи на турнето "Eras".

Оказва се, че тези артикули могат да имат и сантиментална стойност за певицата, съобщава CNN.

През юли, по време на един от концертите й, футболистът Травис Келси от "Канзас Сити Чийфс" й дава точно такава гривна, на която е написал телефонния си номер.

"Бях разочарован, че тя не не иска да говори с никой преди или след концертите, защото трябва да запази гласа си, затова й дадох гривната", разказва той пред брат си в подкаста им "New Heights with Jason and Travis Kelce".

Изглежда, че тактиката му е проработила, тъй като Суифт беше видяна да подкрепя Келси в последния му мач тази неделя, облечена в червено-бяло яке в цветовете на отбора, рамо до рамо с майката на футболиста Дона.

Появата й е факт след седмици на спекулации – както от различни телевизионни оператори от НФЛ, така и от армията почитатели на Суифт, че тя и Келси са двойка. Засега те все още не са потвърдили романтичната си връзка, но Келси заяви в интервю за ESPN, че намира слуховете за него и Тейлър за "забавни".

Нова ера: Тейлър Суифт отвява стандартите в киното с филма за турнето си Анализаторите на боксофиса предвиждат, че филмът ще спечели около 400 милиона долара

Традицията за размяна на гривни за приятелство на нейните концерти е вдъхновена от текста на песента "You're on Your Own, Kid" от последния ѝ албум "Midnights". За Суифт изработването на гривни за приятелство е начин да се свържеш с другите след споделено преживяване, обяснява CNN.

По време на турнето фенове и известни личности, сред които Дженифър Гарнър, Джиджи Хадид, Дженифър Лорънс, Никол Кидман и Кийт Ърбан, позираха за снимки с десетки гривни на ръцете си.

В резултат, някои собственици на магазини в Etsy, които се фокусират върху изработката на такива аксесоари, печелят хиляди долари.

Как манията да се обличаш като Тейлър Суифт променя концертната индустрияДните на дънки и тениска за музикално събитие са отминали, а това е тенденция, която популярните модни компании също забелязват

Джейми Томпкинс например работи като мениджър на събития в Оклахома Сити, но признава, че е будувала доста след полунощ, за да работи по изработването на гривни за приятелство за феновете на концерта на Суифт.

Това лято тя е продала над 5000 гривни за приятелство на тема "Тейлър Суифт" в магазина си Etsy, което й е донесло приходи от около 16 000 долара. "Имаше седмици, в които изработката на гривни се заплащаше повече от работата ми на пълен работен ден", казва Томпкинс пред CNN.

Сега тя планира да направи още гривни за световните концерти. Дъщеря ѝ предложила да ги пусне в магазина си Etsy, в който обикновено предлагали панделки за коса и аксесоари за бебета и малки деца.

"Турнето "Eras направи бизнеса ми успешен", признава Томпкинс. "Имах минимални продажби, преди гривните за приятелство на Тейлър Суифт да станат хит."

Сега тя спестява приходите си, за да напусне работа и да се съсредоточи върху управлението на магазина си Etsy на пълен работен ден. "Ще продължа да ги правя, докато хората ги искат.", категорична е тя.

От Тейлър Суифт до Световната купа: Бизнесът на преживяванията се завърнаДа се пътува в чужбина за големи събития е явление, подхранвано от YOLO (You Only Live Once) и FOMO (Fear of Missing Out) след локдауна

За Ейми Папсън продажбата на гривни за приятелство с Тейлър Суифт е необходимост. Тя използва средствата от новия си магазин в Etsy, SunshineyBracelets, за да изплати заем от 5500 долара, взет за четири билета за концерта на Суифт в Нашвил.

Подобно на другите собственици на магазини в Etsy, тя пуска в интернет останалите си гривни за приятелство и досега е спечелила около 1800 долара. Папсън също така планира да изработи още за световните концерти.

"Работя през нощта, като през цялото време слушам музиката на Тейлър Суифт и мога да правя гривни по осем часа без почивка. Не смятам да спирам скоро.", категорична е Ейми.