Терънс Макдермот разполага само с един пръст без украшение.

Тъй като не е женен, единственият му свободен е левият безименен.

Всеки ден 26-годишният помощник-управител в магазин за пури във Финикс, Аризона се обкичва със сребърни накити. Има и на малкия пръст, защото пробвал бижу, което не успял да свали и затова го купил.

Пръстените, казва той, "са просто част от мен".

Терънс признава, че е вдъхновен от YouTuber-ите, занимаващи се с мъжка мода. Когато преди няколко години гледал техни видеоклипове, доловил звука от пръстени по ръцете им.

"Помислих си: "Звучи готино", а след това започнах да експериментирам с повече пръстени", разказва младежът пред WSJ.

От най-мразени до фаворити на Gen Z: Тихата трансформация на Abercrombie Марката за облекла предприе стратегия на тиха трансформация, като преосмисли всичко – от целевия клиент до веригата за доставки

През последните години моделите с пръстени са център на вниманието за мъжете от поколението Z и милениалите. Можете да откриете тенденцията в хиляди клипове от TikTok и Instagram.

Тази визия се противопоставя на приливната вълна от нежни акценти, които напоследък заляха вселената на мъжката мода: Дантелените ризи, леки мокасини, горнища и перлени огърлици се превърнаха в модни тенденции.

Огромните метални пръстени са тежък противовес на цялата тази мекота.

Помислете за рокерските банди от 80-те или нахаканите рапъри от 90-те, например. А колко много китаристи – от Кийт Ричардс до Джони Деп, носят пръстени с череп?

"Ако сте с обикновена черна тениска, можете просто да сложите два пръстена и да получите завършена елегантна визия", казва 27-годишният Скот Сантяго, бранд мениджър за партньорства и специални проекти в уебсайта за препродажба Grailed.

Уроци по ребрандиране: Как марките от старата школа печелят поколението ZЗа да са в крак с тенденциите, марките са в постоянно преосмисляне – от фини промени до цялостно нови стратегии за портфолиото и позиционирането им

Пръстенът може да бъде символ на индивидуалност. Идеята е, че колкото повече пръстени натрупате, толкова по-различни изглеждате.

"Ако искам да се облека в много авангарден стил, ще бъда максималист в бижутата", казва 31-годишният Том Шийлс, художник на свободна практика в Ню Йорк.

"Така че вероятно ще имам три или четири пръстена".

"Винаги ми е харесвало да имам нещо, с което мога да си играя", продължава той. Проследява склонността си към пръстените до това, че като дете е предпочитал бонбони Ring Pop, но смята, че като цяло "хората са по-отворени към този вид аксесоари".

Поколението Z не чете ръкописи: Eddie Bauer сменя логото си след 59 годиниМащабното ребрандиране стартира в дигиталните платформи и ще започне да се появява в международните магазини поетапно

На свой ред по-младото поколение се влюбва в устойчиви марки за бижута като Good Art, King Baby и особено Chrome Hearts, известна с производството на сребърни пръстени, носени от покойния дизайнер на Chanel Карл Лагерфелд и Лени Кравиц.

За Дом Джоунс, 33 г., консултант по мъжки стил в Охайо, пръстените са нещо, което е наследил от баща си, който е носил дизайнерски бижута по поръчка.

Сега Джоунс носи по три пръстена на ден, като предпочита изделия с личен отзвук, например пръстен с форма на полумесец, закупен при пътуване до Париж със съпругата му за първата им годишнина.

И все пак, Терънс Макдермот от Аризона признава, че сваля пръстените си, когато ходи на интервюта за работа.

"Хората сигурно ще си създадат погрешна представа за мен", допълва той. За щастие, шефът му харесва този стил и го приема на работа с всичките девет пръстена – всеки ден.