Много хора имат навика да оценяват продуктивността си по броя отметнати задачи. Например 2 срещи, 10 написани имейла, 10 проведени телефонни разговора, трима нови клиенти и т.н.

Когато накрая на деня броят е голям, се чувстват удовлетворени. Ако е малък – негативните емоции и мисли ги връхлитат.

Сега е моментът и те, и вие да осъзнаете, че отчитането на работата чрез списъци със задачи не е добра идея. Този подход е начин да се самонаранявате.

Спрете да разглеждате нещата, фокусирайки се върху количеството. По-скоро обърнете внимание на качеството.

Ако се чудите как да промените настройката си на тази вълна, ще ви предложим подход. Задавайте си тези 3 въпроса всеки ден, преди да напуснете офиса:

  • Направих ли утрешния си ден по-лек?
  • Горд ли съм от свършеното за днес?
  • Изпълних ли всичко, което се изискваше от мен?
  • Ако можете да отговорите с „да“ на трите въпроса, значи сте успели.

    Ако имате отрицателен отговор, направете крачка назад и открийте начин да коригирате представянето си.

    Накрая ще завършим с това, че всеки един от нас е човек и не е способен всеки ден да дава своя максимум. Ще има възходи, но и трудни моменти и те не бива да бъдат заклеймявани. Бъдете горди от това, което постигате.