Империята за оформящо бельо на Ким Кардашиян се насочва към нов тип клиенти и привлича бразилската футболна звезда Неймар за едно от рекламните лица на новата линия на Skims за мъже, съобщава The Wall Street Journal.

Тази седмица брандът добавя мъжки боксерки, слипове, тениски, потници и клинове в размери от XS до 5X към своя онлайн магазин, надграждайки популярната си колекция от сутиени, бодита и други женски артикули. Мъжката линия Skims е в неутрална цветова палитра – кафяво, каки, сиво и черно.

Кардашиян коментира, че вижда възможност да внесе продукти от по-висок клас в мъжка категория, доминирана от масови марки. „Има ниша на пазара за нашите дизайни, нашите цветови тонове и нашите материали“, казва тя, цитирана WSJ.

Както много други новостартиращи компании, Skims също се опитва да грабне пазарен дял от гиганти като Victoria’s Secret с продукти в сегмента на оформящото бельо, които обещават повече комфорт. Съоснователят и главен изпълнителен директор на Skims Йенс Греде вярва, че мъжкият гардероб е узрял за подобен вид пробив.

Кристен Класи-Зумо, анализатор на шивашката индустрия в компанията за пазарни проучвания Circana, казва, че мъжкото бельо се е превърнало в конкурентна категория с продажби от 5,7 милиарда долара през последните 12 месеца.

„Традиционни гиганти като Hanes и Fruit of the Loom продължават да държат водещи позиции, но пейзажът се развива“, коментира Зумо за WSJ, добавяйки че все повече марки се борят яростно за място в мъжкото чекмедже с бельо.

За да привлече клиенти мъже, Skims разчита на популярни спортисти. Компания на Неймар като рекламни лица правят играчът от НБА Шай Гилгъс-Александър от Oklahoma City Thunder (в средата на снимката) и защитникът от НФЛ Ник Боса от San Francisco 49ers (вляво).


Снимки: Skims

„Ако наистина искате да общувате със стотици хиляди мъже, спортът е платформата за това“, казва съоснователят Йенс Греде, който стои и зад бранда Brady, марката за спортно облекло на Том Брейди. Говорител на компанията казва, че няма припокриване между двете марки.

Кардашиян добавя, че се надява спортистите да помогнат на Skims да покаже, че бельото на бранда може да пасне на различни типове тяло. „Всички те поотделно са толкова велики в своите области, но и тримата са толкова различни“, казва тя. По думите на Кардашиян марката също така е изпращала продуктите си за мъже на влиятелни лица и спортисти преди пускането им на пазара.

Skims стартира през 2019 г. с бельо и оформящо облекло, предлагано в гама от неутрални тонове. Днес марката се оценява на 4 милиарда долара, с общо финансиране от 670 милиона долара.

Греде посочва още, че се очаква марката да достигне 750 милиона долара нетни продажби тази година. „Вярвам, че Skims заслужава да бъде публична компания, когато настъпи подходящият момент“, добавя той.

Кардашиян отбелязва, че клиентките на Skims често са питали за мъжки продукти за своите партньори. Компанията е разработвала три години мъжката си линия, която според Кардашиян по-късно може да включва пижами и оформящи дрехи.

През 2024 г. Skims ще отвари първите си магазини в Ню Йорк и Лос Анджелис.

Освен с Hanes и Fruit of the Loom, Skims вече ще се конкурира и с някои от най-големите американски марки за спортно облекло като Under Armour и Nike, посочва WSJ.