Прекалено красив сервитьор, шумно хъркаща приятелка и твърде синьо море са сред едни от най-странните оплаквания, които хотелският персонал е получавал от клиенти.

Това сочат данните от проучване, направено от сайта Skyscanner сред 400 международни хотела.

Други оплаквания са прекалено бели чаршафи, твърде студен сладолед, много голяма банята и липсата на пържола във вегетарианско меню.

Един клиент се опитал да получи отстъпка от нощувката, защото сънят му бил нарушен от хъркането на собствената му приятелка. Друг път поискал възстановяване на платената сума, защото кучето му имало нещастен престой в хотела.

Персоналът на хотел в Лондон бил изненадан, когато един клиент се оплакал от липсата на гледка към океана. Друг пък включил в изискванията си мъртва мишка.

Един от гостите настоявал за супа от крокодил, друг за за вана с мед, а гладен комарджия поискал 15 краставици на ден.

Вижте 10 от най-необичайните оплаквания на гостите на хотели:

1. Чаршафите са твърде бели.

2. Морето е твърде синьо.

3. Сладоледът е прекалено студен.

4. Банята е много голям.

5. Хъркането на приятелката ми ме държа буден.

Вижте още: Какво дразни туристите в хотелите?

6. Кучето ми не можа да се насладите на престоя си.

7. Хотелът няма изглед към океана (в Мейфеър, Лондон).

8. Липсва пържола във вегетарианското меню.

9. Келнерът е прекалено красив.

10. Майката на младоженеца не получи младоженски апартамент.

А това са най-необичайните искания, получени от хотелския персонал:

1 . Една чаша вода на час на всеки час, през цялата нощ.

2. 15 краставици дневно.

3. Тоалетната да се напълни с минерална вода.

4. Вана с мед.

5. Звуци от звънците на кози за по-добър сън.

6. Само дясното бутче на пилето.

7. Мъртва мишка.

8. Вана от шоколадово мляко.

9. 16 възглавници (за един гост).

10. Супа от крокодил.