Стратегии
Стратегии/Gen Z
Парадоксът на Gen Z: По-богати от бабите и дядовците, но зависими от родителите си
Сблъсквайки се с високите разходи за живот и с непропорционално големи дългове, представителите на поколението Z изпитват много трудности, когато става въпрос за натрупване на богатство
Стратегии/Gen Z
Бъди себе си, но с ботокс и филтри. Идеалът за социален престиж на Gen Z
Младото поколение възприема процедури като ботокс и филър като подстригване или маникюр. Опасно ли е това
Стратегии/Вдъхновение
Флирт на трохички, призраци, гравитация. Новите стратегии в онлайн свалките
Някой хвърля трохички флирт, за да поддържа интереса на другия, въпреки че няма намерение да участва във връзка. Класически признаци за това са неотговарянето на съобщения за дълъг период от време и избягването на дискусии, свързани с чувства
Стратегии/Вдъхновение
Няма как всички да ви харесват. Но има как да ви забележат
Хората ви съдят през цялото време дори за неща, които самите вие сте забравили
Стратегии/Маркетинг и медии
Patagonia иска да спрете да купувате глупости – ако не са нейни
Компанията подчертава проблема с масовото потребление, но в същото време рекламира дрехите си
Стратегии
Стратегии/Лидерство
Брутален бизнес: Как политиката променя психичното здраве на световните лидери
Четирима от всеки десет политици съобщават за много лошо психично здраве, като някои от тях стигат до оставка
Стратегии/Вдъхновение
Флирт на трохички, призраци, гравитация. Новите стратегии в онлайн свалките
Някой хвърля трохички флирт, за да поддържа интереса на другия, въпреки че няма намерение да участва във връзка. Класически признаци за това са неотговарянето на съобщения за дълъг период от време и избягването на дискусии, свързани с чувства
Стратегии/Gen Z
Бъди себе си, но с ботокс и филтри. Идеалът за социален престиж на Gen Z
Младото поколение възприема процедури като ботокс и филър като подстригване или маникюр. Опасно ли е това
Стратегии/Маркетинг и медии
Patagonia иска да спрете да купувате глупости – ако не са нейни
Компанията подчертава проблема с масовото потребление, но в същото време рекламира дрехите си
Стратегии/Вдъхновение
Няма как всички да ви харесват. Но има как да ви забележат
Хората ви съдят през цялото време дори за неща, които самите вие сте забравили
Стратегии/Gen Z
Походът на Gen Z към туристическа трансформация
Младите туристи търсят автентични, нестандартни преживявания, като отдават приоритет на по-малкия въглероден отпечатък
Стратегии/Вдъхновение
Имат ли общо щастието и екологията?
Защо най-щастливите страни в света се стремят към отрицателни нетни емисии
Стратегии/Лични финанси
Защо животът с непознати може да ни направи по-щастливи
Може би създаването на дом с други хора е повече добро, отколкото лошо. Въпросът е дали обществото е готово за това
Стратегии/Вдъхновение
Примерът на Индия: Как една от най-големите икономики преминава към безкешово плащане
В Делхи продавачите на чай събират рупии чрез мобилни приложения, а шофьорите на tuk tuk, които спират, за да си купят улична храна, плащат с телефоните си
Стратегии/Маркетинг и медии
The Telegraph е обявен за продажба след провал на придобиването от чужд инвеститор
Подкрепената от Абу Даби сделка беше финансирана до голяма степен от шейх Мансур бин Зайед бин Султан ал-Нахаян, собственик на футболния клуб "Манчестър Сити"
Стратегии/Офис тенденции
По-трудно ли е да намериш работа, когато вече нямаш такава? Дисекция на „Open To Work“ опцията в LinkedIn
Някога баджът „Отворен за работа“ може да е имал лоша слава, но сега е един от най-добрите „канали“ при търсенето на нов старт
Стратегии/Офис тенденции