За да разберат в какви коли жените предпочитат да виждат мъжете, германски журналисти от Auto Bild обединиха резултатите от различни анкети. Те се обърнаха за помощ и към известен германски психолог - Регина Свобода, която в продължение на 10 години се занимава изключително с взаимоотношенията между половете.

В света няма нищо 100-процентово. Поради това съществуват жени, за които няма значение каква кола карате. За по-голямата част от нежната половина на света обаче съществуват негласни стандарти. Може да става дума за мимолетен флирт на пътя в очакване на зелена светлина или пък за първа среща – резултатът от тях често зависи от автомобила, който мъжът кара.

Обобщената информация ще ви позволи да разберете какви са предпочитанията на жените.

Най-скъпите автомобили към днешна датаТе се произвеждат в ограничен тираж и според вкуса на купувачите.

Размерът има значение

Съвременната мода за малки и еко градски автомобили, особено популярна в Европа, е добро нещо. Повечето жени обаче остават консервативни и предпочитат мъж в голяма кола.

Мнението на експерта: по-голямата част от жените възприемат автомобила като статусна придобивка. Хвърляйки поглед на возилото, в което сте, те съставят първото си впечатление. За жените още от векове е важно да знаят колко сте състоятелен. Така мъжете, които притежават малки коли, в повечето случаи страдат от негативите на първото впечатление. Само 10% от жените са готови да флиртуват с мъж, който стои зад вола на малко возило.

Твърде скъпа кола

В контраст на предходната точка собствениците на скъпи коли не могат да се похвалят с внимание от страна на жените. Ако карате скъп Мустанг или Ферари, понижавате шансовете си за флирт.

Мнението на експерта: прекалено отличаващите се мъже отблъскват жените.

Чистота – залог за …. отношения

Повечето жени не могат да търпят безпорядък и мръсотия. Те ги асоциират с хаос. Ако предстои да возите жена в колата си, уверете се, че сте се погрижили да е чиста.

Мнението на експерта: състоянието на салона на автомобила е визитна картичка за собственика. Разхвърляни списания, опаковки от продукти и празни пластмасови бутилки, прах по таблото – това са все оръжия, с които да прогоните една жена.