Gen Z

Как европейското Gen Z използва социалните медии
Стратегии/Маркетинг и медии

Как европейското Gen Z използва социалните медии

Повече от половината от младите потребители активно търсят новини и информация в тези мрежи, показва проучване на ЕвробарометърПовече от половината от младите потребители активно търсят новини и информация в тези мрежи, показва проучване на Евробарометър

прочети

Младите са готови да поемат управлението – движени не само от амбиция, а от смисъл и кауза в корпоративната среда
Стратегии/Лидерство

Младите са готови да поемат управлението – движени не само от амбиция, а от смисъл и кауза в корпоративната среда

Новото поколение мениджъри влиза в офиса с желание да промени системата из основиНовото поколение мениджъри влиза в офиса с желание да промени системата из основи

прочети

Ще оцелее ли Tinder в ерата на поколението Z
Стратегии/Маркетинг и медии

Ще оцелее ли Tinder в ерата на поколението Z

След спад в приходите и отлив на потребители Tinder се опитва да се преоткрие чрез изкуствен интелект, културен рестарт и startup култураСлед спад в приходите и отлив на потребители Tinder се опитва да се преоткрие чрез изкуствен интелект, културен рестарт и startup култура

прочети

Тенденцията остава: Младите зрители не искат секс и еротика на екрана
Живот/Маркетинг и медии

Тенденцията остава: Младите зрители не искат секс и еротика на екрана

Вулгарните тийн комедии и провокативните драми устойчиво губят популярност сред поколението ZВулгарните тийн комедии и провокативните драми устойчиво губят популярност сред поколението Z

прочети

България вместо Великобритания - защо някои бъдещи лекари избират Източна Европа
Стратегии/България

България вместо Великобритания - защо някои бъдещи лекари избират Източна Европа

Недостигът на места, високите изисквания и нарастващият натиск върху системата във Великобритания насочват бъдещите лекари към университетите на Балканите – по-достъпни, практични и отворени към чуждестранни студентиНедостигът на места, високите изисквания и нарастващият натиск върху системата във Великобритания насочват бъдещите лекари към университетите на Балканите – по-достъпни, практични и отворени към чуждестранни студенти

прочети

България е водеща в ЕС по заетост на млади висшисти през 2024 г. според Евростат
Стратегии/Gen Z

България е водеща в ЕС по заетост на млади висшисти през 2024 г. според Евростат

Според данните страната ни е изключение от тенденциите в Южна и Югоизточна Европа, които изостават в наемането на кадри, дипломирали се през последните 3 годиниСпоред данните страната ни е изключение от тенденциите в Южна и Югоизточна Европа, които изостават в наемането на кадри, дипломирали се през последните 3 години

прочети

Цветелин Николов, основател на Pleggi: Gen Z не бяга от работа, бяга от лицемерието
Стратегии/Лидерство

Цветелин Николов, основател на Pleggi: Gen Z не бяга от работа, бяга от лицемерието

„Младите искат честност и смисъл. Ако ще е тежко - нека е ясно защо. Те не се отказват, просто не виждат причина да търпят безсмислието“, казва основателят на стартъпа Pleggi, който търси таланта на най-криткуваното поколение„Младите искат честност и смисъл. Ако ще е тежко - нека е ясно защо. Те не се отказват, просто не виждат причина да търпят безсмислието“, казва основателят на стартъпа Pleggi, който търси таланта на най-криткуваното поколение

прочети

ChatGPT, може ли да спра да мисля?
Стратегии/Gen Z

ChatGPT, може ли да спра да мисля?

Един урок, един учител и Gen Z - което няма представа как AI знае всичко и откъде идва, но пък му има довериеЕдин урок, един учител и Gen Z - което няма представа как AI знае всичко и откъде идва, но пък му има доверие

прочети

„Преведи ми какво искат Gen Z“ - страхът на брандовете да не изгубят младите създава бизнес за милиони
Стратегии/Маркетинг и медии

„Преведи ми какво искат Gen Z“ - страхът на брандовете да не изгубят младите създава бизнес за милиони

Агенциите с мисия да обяснят как мислят, говорят и купуват хората между 13 и 28 години са новия хит в маркетинговата индустрияАгенциите с мисия да обяснят как мислят, говорят и купуват хората между 13 и 28 години са новия хит в маркетинговата индустрия

прочети

От Непал до Мароко: Поколението Z се вдига на масови протести
Стратегии/Маркетинг и медии

От Непал до Мароко: Поколението Z се вдига на масови протести

Вълна от младежко недоволство залива различни части на света – обединени от общи причини: неравенство, корупция и недоверие в институциитеВълна от младежко недоволство залива различни части на света – обединени от общи причини: неравенство, корупция и недоверие в институциите

прочети

Манията на порасналите Gen Z по играчки удвоява печалбите на Jellycat
Стратегии/Gen Z

Манията на порасналите Gen Z по играчки удвоява печалбите на Jellycat

„Възрастните деца” стимулират пазара на „играчки за гушкане“, тъй като търсят носталгия и утеха от икономическата несигурност в спомени от миналото„Възрастните деца” стимулират пазара на „играчки за гушкане“, тъй като търсят носталгия и утеха от икономическата несигурност в спомени от миналото

прочети

„Не трябва да бягаш от страха“: Шефът на American Eagle за последствията от рекламата със Сидни Суини
Стратегии/Лидерство

„Не трябва да бягаш от страха“: Шефът на American Eagle за последствията от рекламата със Сидни Суини

71-годишният шеф на компанията Джей Шотенщайн притежава необикновена способност да разпознава какво искат младите купувачи71-годишният шеф на компанията Джей Шотенщайн притежава необикновена способност да разпознава какво искат младите купувачи

прочети