Gen Z

Стратегии/Маркетинг и медии
Как европейското Gen Z използва социалните медии
Повече от половината от младите потребители активно търсят новини и информация в тези мрежи, показва проучване на Евробарометър

Стратегии/Лидерство
Младите са готови да поемат управлението – движени не само от амбиция, а от смисъл и кауза в корпоративната среда
Новото поколение мениджъри влиза в офиса с желание да промени системата из основи

Стратегии/Маркетинг и медии
Ще оцелее ли Tinder в ерата на поколението Z
След спад в приходите и отлив на потребители Tinder се опитва да се преоткрие чрез изкуствен интелект, културен рестарт и startup култура

Живот/Маркетинг и медии
Тенденцията остава: Младите зрители не искат секс и еротика на екрана
Вулгарните тийн комедии и провокативните драми устойчиво губят популярност сред поколението Z

Стратегии/България
България вместо Великобритания - защо някои бъдещи лекари избират Източна Европа
Недостигът на места, високите изисквания и нарастващият натиск върху системата във Великобритания насочват бъдещите лекари към университетите на Балканите – по-достъпни, практични и отворени към чуждестранни студенти

Стратегии/Gen Z
България е водеща в ЕС по заетост на млади висшисти през 2024 г. според Евростат
Според данните страната ни е изключение от тенденциите в Южна и Югоизточна Европа, които изостават в наемането на кадри, дипломирали се през последните 3 години

Стратегии/Лидерство
Цветелин Николов, основател на Pleggi: Gen Z не бяга от работа, бяга от лицемерието
„Младите искат честност и смисъл. Ако ще е тежко - нека е ясно защо. Те не се отказват, просто не виждат причина да търпят безсмислието“, казва основателят на стартъпа Pleggi, който търси таланта на най-криткуваното поколение

Стратегии/Gen Z
ChatGPT, може ли да спра да мисля?
Един урок, един учител и Gen Z - което няма представа как AI знае всичко и откъде идва, но пък му има доверие

Стратегии/Маркетинг и медии
„Преведи ми какво искат Gen Z“ - страхът на брандовете да не изгубят младите създава бизнес за милиони
Агенциите с мисия да обяснят как мислят, говорят и купуват хората между 13 и 28 години са новия хит в маркетинговата индустрия

Стратегии/Маркетинг и медии
От Непал до Мароко: Поколението Z се вдига на масови протести
Вълна от младежко недоволство залива различни части на света – обединени от общи причини: неравенство, корупция и недоверие в институциите

Стратегии/Gen Z
Манията на порасналите Gen Z по играчки удвоява печалбите на Jellycat
„Възрастните деца” стимулират пазара на „играчки за гушкане“, тъй като търсят носталгия и утеха от икономическата несигурност в спомени от миналото

Стратегии/Лидерство