Стратегии
Стратегии/Маркетинг и медии
Последен опит на Тръмп да се хареса на феновете на Суифт - фланелката „Trump Era“
Бившият президент използва дизайн на тениските на Тейлър Суифт в кампанията си
Стратегии/Маркетинг и медии
Никой не може да разбере дали Tesla е автомобилна компания, или не
Самият Мъск неведнъж е казвал на инвеститорите, че не трябва да купуват акции на Tesla, ако не виждат в нея нещо повече от автомобилен производител
Стратегии/Вдъхновение
Как да си направим диаманти: Добавете налягане, малко топлина и 200 хил. долара
Диамантите стават все по-разпространени - дотолкова, че вече можете да ги направите в собствения си дом
Стратегии/Офис тенденции
Microsoft ще съкрати 650 работни места в гейминг звеното Xbox
Това бележи третата поредица от съкращения в отдела за видеоигри на Microsoft след хитовото придобиване на Activision Blizzard, издателя зад франчайза Call of Duty, за 69 милиарда долара
Стратегии/Лични финанси
Измерителят на страха на Уолстрийт е спокоен. Но друг показател за волатилност се явява като червен флаг
Проблемът с VIX е, че това е своевременен, а не прогнозен сигнал, казва анализаторът от Société Générale Соломон Тадесе
Стратегии
Стратегии/Маркетинг и медии
Последен опит на Тръмп да се хареса на феновете на Суифт - фланелката „Trump Era“
Бившият президент използва дизайн на тениските на Тейлър Суифт в кампанията си
Стратегии/Маркетинг и медии
Никой не може да разбере дали Tesla е автомобилна компания, или не
Самият Мъск неведнъж е казвал на инвеститорите, че не трябва да купуват акции на Tesla, ако не виждат в нея нещо повече от автомобилен производител
Стратегии/Офис тенденции
Microsoft ще съкрати 650 работни места в гейминг звеното Xbox
Това бележи третата поредица от съкращения в отдела за видеоигри на Microsoft след хитовото придобиване на Activision Blizzard, издателя зад франчайза Call of Duty, за 69 милиарда долара
Стратегии/Лични финанси
Измерителят на страха на Уолстрийт е спокоен. Но друг показател за волатилност се явява като червен флаг
Проблемът с VIX е, че това е своевременен, а не прогнозен сигнал, казва анализаторът от Société Générale Соломон Тадесе
Стратегии/Вдъхновение
Как да си направим диаманти: Добавете налягане, малко топлина и 200 хил. долара
Диамантите стават все по-разпространени - дотолкова, че вече можете да ги направите в собствения си дом
Стратегии/Маркетинг и медии
Подкрепата на Суифт за Харис е привлякла над 300 хил. потребители към правителствен уебсайт с информация за вота
В своето обръщение в Instagram музикалната суперзвезда насочи своите последователи към уебсайта Vote.gov и ги насърчи да направят собствено проучване
Стратегии/Маркетинг и медии
Jell-O последва стратегията на марки като Ikea и KFC, създавайки „желирани“ мебели
Има нарастващ апетит за уникални продукти от класически марки, които могат да бъдат притежавани и които предизвикват силна емоционална връзка, казва бранд мениджър от Kraft Heinz
Стратегии/Офис тенденции
Капанът на 4-дневната седмица може да щракне за нископлатени кадри
Докато кадрите на добре платени позиции имат лостове за договаряне и отстояват законните си права, другите се сблъскват с минимална защита и риск от експлоатация
Стратегии/Лидерство
„Founder mode“ - новият термин на Силициевата долина, определящ токсичните шефове като страхотни
Дебатът за или против т.нар. „режим на основателя“ продължава да бушува онлайн, откакто миналата седмица Пол Греъм, съосновател на стартъп инкубатора Y Combinator, написа есе, в което изтъква този стил на управление
Стратегии/Маркетинг и медии
Гласът на Тейлър Суифт за Камала Харис стига до над 280 милиона последователи
Много от феновете на поп звездата вече са сформирали Swifties for Kamala - коалиция от фенове, които събират пари и насърчават хората да се регистрират, за да гласуват
Стратегии/Gen Z
Gen Z се отказва от Google
Младото поколение предпочита да търси в социалните мрежи, най-вече в TikTok
Стратегии/Маркетинг и медии