Градски и извънградски легенди

Наука в България, за България: Мотото на 23-годишния учен, който търси квантовото превъзходство
Стратегии/Лидерство

Наука в България, за България: Мотото на 23-годишния учен, който търси квантовото превъзходство

Тервел-Любомир Боянов е един от малкото млади изследователи у нас, които проектират квантови хардуерни системи. „За мен е важно в България да има такава машина, дори и броят на кюбитите да е ограничен за практическа употреба“, казва тойТервел-Любомир Боянов е един от малкото млади изследователи у нас, които проектират квантови хардуерни системи. „За мен е важно в България да има такава машина, дори и броят на кюбитите да е ограничен за практическа употреба“, казва той

прочети

Политици, лудници и боеве: Изгубената рок революция на Франция от 1968 г.
Стратегии/Истории

Политици, лудници и боеве: Изгубената рок революция на Франция от 1968 г.

Групи като Magma и Art Zoyd са били саундтрак за студентските протести, които разтърсиха страната. Почти непознати днес, нова книга разкрива тяхното решаващо влияние върху по-късни успехи като Air и Daft PunkГрупи като Magma и Art Zoyd са били саундтрак за студентските протести, които разтърсиха страната. Почти непознати днес, нова книга разкрива тяхното решаващо влияние върху по-късни успехи като Air и Daft Punk

прочети

Цветелин Николов, основател на Pleggi: Gen Z не бяга от работа, бяга от лицемерието
Стратегии/Лидерство

Цветелин Николов, основател на Pleggi: Gen Z не бяга от работа, бяга от лицемерието

„Младите искат честност и смисъл. Ако ще е тежко - нека е ясно защо. Те не се отказват, просто не виждат причина да търпят безсмислието“, казва основателят на стартъпа Pleggi, който търси таланта на най-криткуваното поколение„Младите искат честност и смисъл. Ако ще е тежко - нека е ясно защо. Те не се отказват, просто не виждат причина да търпят безсмислието“, казва основателят на стартъпа Pleggi, който търси таланта на най-криткуваното поколение

прочети

Отвъд поп-фолка и ходещите билбордове: Инфлуенсър маркетингът в България е по-дълбок, отколкото очаквате
Стратегии/България

Отвъд поп-фолка и ходещите билбордове: Инфлуенсър маркетингът в България е по-дълбок, отколкото очаквате

Истинското влияние в България често се крие сред инфлуенсърите с по-малко последователи, казва пред Profit.bg Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe БългарияИстинското влияние в България често се крие сред инфлуенсърите с по-малко последователи, казва пред Profit.bg Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България

прочети

Resin Cat и магията да носиш историята си като бижу
Стратегии/Gen Z

Resin Cat и магията да носиш историята си като бижу

Цветелина Баташка превръща творческото си хоби в разпознаваем бранд за ръчно изработени аксесоари, доказвайки, че автентичността е най-ценният капитал в предприемачествотоЦветелина Баташка превръща творческото си хоби в разпознаваем бранд за ръчно изработени аксесоари, доказвайки, че автентичността е най-ценният капитал в предприемачеството

прочети

Архитект на справедливостта. Уроците на Михаела Шехова, отличена с британската награда Social Impact 2025
Стратегии/Вдъхновение

Архитект на справедливостта. Уроците на Михаела Шехова, отличена с британската награда Social Impact 2025

Реализираните от нея обекти обхващат над 500 000 м², един от тях е вписан в Световните рекордите на „Гинес“. Вярва обаче, че успехът не е в квадратните метри, а в способността на един проект да създава чувство за принадлежностРеализираните от нея обекти обхващат над 500 000 м², един от тях е вписан в Световните рекордите на „Гинес“. Вярва обаче, че успехът не е в квадратните метри, а в способността на един проект да създава чувство за принадлежност

прочети

Trendy
Сладкарството като приказка – Анна и Анастасия, които превръщат тортите в спомени
Стратегии/Вдъхновение

Сладкарството като приказка – Анна и Анастасия, които превръщат тортите в спомени

Източноевропейският вкус към красивото, пренесен в българската реалностИзточноевропейският вкус към красивото, пренесен в българската реалност

прочети

Живот след дъното: Константин Игнатов и уроците, които научаваш сам
Стратегии/Маркетинг и медии

Живот след дъното: Константин Игнатов и уроците, които научаваш сам

С история, наподобяваща холивудски филм, той завършва книгата си „Дъното“, която оглавява различни местни класации по продажби, а първият тираж е на изчерпванеС история, наподобяваща холивудски филм, той завършва книгата си „Дъното“, която оглавява различни местни класации по продажби, а първият тираж е на изчерпване

прочети

Да продаваш грамофонни плочи – нещо много повече от бизнес
Стратегии/Сцена

Да продаваш грамофонни плочи – нещо много повече от бизнес

Три истории от различни краища на България, които обясняват защо винилът никога няма да загуби стойността си на музикален носителТри истории от различни краища на България, които обясняват защо винилът никога няма да загуби стойността си на музикален носител

прочети

Opinion
Дисекция на българския евроскепсис: От наследствена себеомраза до махленско пророчество
Стратегии/България

Дисекция на българския евроскепсис: От наследствена себеомраза до махленско пророчество

Profit.bg разговаря с психолога Росен Йорданов за страха от еврото, силата на конспирациите и корените на пропагандатаProfit.bg разговаря с психолога Росен Йорданов за страха от еврото, силата на конспирациите и корените на пропагандата

прочети

2&200: Подкастът срещу пластмасата в публичната реч
Стратегии/Маркетинг и медии

2&200: Подкастът срещу пластмасата в публичната реч

Не е нужно да си журналист, за да задаваш въпроси, нито да си безразличен, за да останеш балансиран, вярват водещите на подкаста 2&200 Орлин Милчев и Цветан Цанов, които снимат без сценарийНе е нужно да си журналист, за да задаваш въпроси, нито да си безразличен, за да останеш балансиран, вярват водещите на подкаста 2&200 Орлин Милчев и Цветан Цанов, които снимат без сценарий

прочети

От СМГ до върха на Уолстрийт: Марчо Друмев за пазарите, финансовите навици и пътя на парите
Стратегии/Пазари

От СМГ до върха на Уолстрийт: Марчо Друмев за пазарите, финансовите навици и пътя на парите

Вицепрезидентът в отдела за технологии, медии и телекомуникации в звеното за инвестиционно банкиране на Goldman Sachs разказва за динамиката на най-големите сделки, за AI и пазарните сривове, както и за финансовото образование в БългарияВицепрезидентът в отдела за технологии, медии и телекомуникации в звеното за инвестиционно банкиране на Goldman Sachs разказва за динамиката на най-големите сделки, за AI и пазарните сривове, както и за финансовото образование в България

прочети