Градски и извънградски легенди
&format=webp)
Стратегии/Лидерство
Най-младият британски предприемач следва едно просто правило: „Винаги залагай на себе си“
Оуен Клейтър е на 19, ръководи собствена дигитална агенция, инвестира в стартъпи и подготвя фонд за млади предприемачи като самия него - с безусловна вяра в собствените си залози
&format=webp)
Стратегии/Лидерство
Наука в България, за България: Мотото на 23-годишния учен, който търси квантовото превъзходство
Тервел-Любомир Боянов е един от малкото млади изследователи у нас, които проектират квантови хардуерни системи. „За мен е важно в България да има такава машина, дори и броят на кюбитите да е ограничен за практическа употреба“, казва той
&format=webp)
Стратегии/Истории
Политици, лудници и боеве: Изгубената рок революция на Франция от 1968 г.
Групи като Magma и Art Zoyd са били саундтрак за студентските протести, които разтърсиха страната. Почти непознати днес, нова книга разкрива тяхното решаващо влияние върху по-късни успехи като Air и Daft Punk
&format=webp)
Стратегии/Лидерство
Цветелин Николов, основател на Pleggi: Gen Z не бяга от работа, бяга от лицемерието
„Младите искат честност и смисъл. Ако ще е тежко - нека е ясно защо. Те не се отказват, просто не виждат причина да търпят безсмислието“, казва основателят на стартъпа Pleggi, който търси таланта на най-криткуваното поколение
&format=webp)
Стратегии/България
Отвъд поп-фолка и ходещите билбордове: Инфлуенсър маркетингът в България е по-дълбок, отколкото очаквате
Истинското влияние в България често се крие сред инфлуенсърите с по-малко последователи, казва пред Profit.bg Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България
&format=webp)
Стратегии/Gen Z
Resin Cat и магията да носиш историята си като бижу
Цветелина Баташка превръща творческото си хоби в разпознаваем бранд за ръчно изработени аксесоари, доказвайки, че автентичността е най-ценният капитал в предприемачеството
&format=webp)
Стратегии/Вдъхновение
Архитект на справедливостта. Уроците на Михаела Шехова, отличена с британската награда Social Impact 2025
Реализираните от нея обекти обхващат над 500 000 м², един от тях е вписан в Световните рекордите на „Гинес“. Вярва обаче, че успехът не е в квадратните метри, а в способността на един проект да създава чувство за принадлежност
Trendy
&format=webp)
Стратегии/Вдъхновение
Сладкарството като приказка – Анна и Анастасия, които превръщат тортите в спомени
Източноевропейският вкус към красивото, пренесен в българската реалност
&format=webp)
Стратегии/Маркетинг и медии
Живот след дъното: Константин Игнатов и уроците, които научаваш сам
С история, наподобяваща холивудски филм, той завършва книгата си „Дъното“, която оглавява различни местни класации по продажби, а първият тираж е на изчерпване
&format=webp)
Стратегии/Сцена
Да продаваш грамофонни плочи – нещо много повече от бизнес
Три истории от различни краища на България, които обясняват защо винилът никога няма да загуби стойността си на музикален носител
Opinion
&format=webp)
Стратегии/България
Дисекция на българския евроскепсис: От наследствена себеомраза до махленско пророчество
Profit.bg разговаря с психолога Росен Йорданов за страха от еврото, силата на конспирациите и корените на пропагандата
&format=webp)
Стратегии/Сцена