Градски и извънградски легенди

Стратегии/Лидерство
Наука в България, за България: Мотото на 23-годишния учен, който търси квантовото превъзходство
Тервел-Любомир Боянов е един от малкото млади изследователи у нас, които проектират квантови хардуерни системи. „За мен е важно в България да има такава машина, дори и броят на кюбитите да е ограничен за практическа употреба“, казва той

Стратегии/Истории
Политици, лудници и боеве: Изгубената рок революция на Франция от 1968 г.
Групи като Magma и Art Zoyd са били саундтрак за студентските протести, които разтърсиха страната. Почти непознати днес, нова книга разкрива тяхното решаващо влияние върху по-късни успехи като Air и Daft Punk

Стратегии/Лидерство
Цветелин Николов, основател на Pleggi: Gen Z не бяга от работа, бяга от лицемерието
„Младите искат честност и смисъл. Ако ще е тежко - нека е ясно защо. Те не се отказват, просто не виждат причина да търпят безсмислието“, казва основателят на стартъпа Pleggi, който търси таланта на най-криткуваното поколение

Стратегии/България
Отвъд поп-фолка и ходещите билбордове: Инфлуенсър маркетингът в България е по-дълбок, отколкото очаквате
Истинското влияние в България често се крие сред инфлуенсърите с по-малко последователи, казва пред Profit.bg Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България

Стратегии/Gen Z
Resin Cat и магията да носиш историята си като бижу
Цветелина Баташка превръща творческото си хоби в разпознаваем бранд за ръчно изработени аксесоари, доказвайки, че автентичността е най-ценният капитал в предприемачеството

Стратегии/Вдъхновение
Архитект на справедливостта. Уроците на Михаела Шехова, отличена с британската награда Social Impact 2025
Реализираните от нея обекти обхващат над 500 000 м², един от тях е вписан в Световните рекордите на „Гинес“. Вярва обаче, че успехът не е в квадратните метри, а в способността на един проект да създава чувство за принадлежност
Trendy

Стратегии/Вдъхновение
Сладкарството като приказка – Анна и Анастасия, които превръщат тортите в спомени
Източноевропейският вкус към красивото, пренесен в българската реалност

Стратегии/Маркетинг и медии
Живот след дъното: Константин Игнатов и уроците, които научаваш сам
С история, наподобяваща холивудски филм, той завършва книгата си „Дъното“, която оглавява различни местни класации по продажби, а първият тираж е на изчерпване

Стратегии/Сцена
Да продаваш грамофонни плочи – нещо много повече от бизнес
Три истории от различни краища на България, които обясняват защо винилът никога няма да загуби стойността си на музикален носител
Opinion

Стратегии/България
Дисекция на българския евроскепсис: От наследствена себеомраза до махленско пророчество
Profit.bg разговаря с психолога Росен Йорданов за страха от еврото, силата на конспирациите и корените на пропагандата

Стратегии/Маркетинг и медии
2&200: Подкастът срещу пластмасата в публичната реч
Не е нужно да си журналист, за да задаваш въпроси, нито да си безразличен, за да останеш балансиран, вярват водещите на подкаста 2&200 Орлин Милчев и Цветан Цанов, които снимат без сценарий

Стратегии/Пазари