Маркетинг и медии
Еxpert

Стратегии/Изкуствен интелект
Данните не лъжат, но и не говорят сами: Разговор за бъдещето на дигиталния маркетинг
Съвместно интервю с Атанас Парушев, Data & Analytics Strategy Manager, dentsu Bulgaria and Balkans, и Марко Ямбрешич, Digital Lead на dentsu Croatia Digital Hub и Product Strategy Director, dentsu SEE

Стратегии/Маркетинг и медии
Парфюмът сменя червилото като любима луксозна стока на младите клиенти
Козметичните гиганти се възползват от тенденцията и пренасочват инвестициите си към придобиване на водещи марки в световната парфюмерийна индустрия

Стратегии/Лидерство
Филантропията на Марк Зъкърбърг и съпругата му Присила Чан се пренасочва към изкуствен интелект в подкрепа на научните изследвания
Biohub – научната мрежа, финансирана от фондацията на Зъкърбърг и Чан – ще използва AI и ще увеличи капацитета си до 10 000 GPU до 2028 г., за да ускори изследванията и откритията в лечението на болести

Стратегии/Маркетинг и медии
Франция започва наказателно разследване срещу TikTok
Причината е съдържание, насърчаващо уязвими потребители към самоубийство

Стратегии/Маркетинг и медии
Коледната AI реклама на Coca-Cola разгневи потребителите (отново)
Въпреки това, компанията се похвали, че „малък екип от петима специалисти“ е успял да „произведе и внимателно да усъвършенства“ над 70 000 видеоклипа за 30 дни

Стратегии/Маркетинг и медии
Не вярваме в Grok: Академици отхвърлят енциклопедията на Мъск
От публикуване на неверни информации до прокарване на крайнодясна идеология, Grokipedia придава на коментарите в чат пространствата статут на научни изследвания

Стратегии/Лидерство
Човешкият труд зад AI: Вътре в лабораторията на Tesla, където хора учат роботите да имитират човека
Зад футуристичните демонстрации на Optimus стои изтощителна човешка работа – служители на Tesla повтарят стотици движения всеки ден, за да научат робота да ходи, да кляка и да се движи като човек

Технологии/Изкуствен интелект
Canva пуска свой AI модел, който „разбира“ дизайна – и го прави достъпен за всички
Новият модел на платформата създава дизайни със слоеве, 3D елементи и персонализирани шаблони, а интеграцията с Affinity и Canva Grow показва амбицията ѝ да се изправи срещу Adobe

Стратегии/Маркетинг и медии
Netflix е новият кандидат за Warner Bros Discovery
Интересът на стрийминг гиганта обаче не включва кабелните телевизионни мрежи CNN, TNT, Food Network и Animal Planet, за разлика от Skydance Media, която иска целия бизнес

Стратегии/Маркетинг и медии
YouTube TV премахва съдържанието на Disney след провалена сделка
Патовата ситуация е резултат от месеци напрегнати преговори и идва на фона на по-широка битка в индустрията за разходите за стрийминг и пазарен дял

Стратегии/Бизнес
Сделката за TikTok: Китай е „готов да сътрудничи на САЩ“, но без подробности
Американският президент Доналд Тръмп не спомена нищо за приложението след срещата с китайския държавен глава Си Дзинпин

Стратегии/Маркетинг и медии