Маркетинг и медии

Новият слоган на Nike предизвиква убежденията на Gen Z
Стратегии/Маркетинг и медии

Новият слоган на Nike предизвиква убежденията на Gen Z

С новата кампания „Why Do It?“ Nike се изправя срещу „cringe“ културата, която обезкуражава страстта и усилието сред поколението Z, докато търси начин да възстанови лидерските си позиции след спад в продажбите и стратегическо преструктуриранеС новата кампания „Why Do It?“ Nike се изправя срещу „cringe“ културата, която обезкуражава страстта и усилието сред поколението Z, докато търси начин да възстанови лидерските си позиции след спад в продажбите и стратегическо преструктуриране

прочети

Разрив в дясното информационно пространство в САЩ –  Newsmax съди Fox News
Стратегии/Маркетинг и медии

Разрив в дясното информационно пространство в САЩ – Newsmax съди Fox News

Обвиненията са за използване на несправедливи тактики за потискане на конкуренцията.Обвиненията са за използване на несправедливи тактики за потискане на конкуренцията.

прочети

„Рестарт на бранда и бизнеса“: American Eagle отдава заслуга на рекламите със Сидни Суийни
Стратегии/Маркетинг и медии

„Рестарт на бранда и бизнеса“: American Eagle отдава заслуга на рекламите със Сидни Суийни

Търговецът на дрехи заяви, че очаква съпоставимите продажби да се увеличат с ниски едноцифрени проценти през третото и четвъртото тримесечиеТърговецът на дрехи заяви, че очаква съпоставимите продажби да се увеличат с ниски едноцифрени проценти през третото и четвъртото тримесечие

прочети

Брад Пит стартира кинобизнес във Великобритания
Стратегии/Маркетинг и медии

Брад Пит стартира кинобизнес във Великобритания

Продуцентът на хитовия филм за Формула 1 ще използва новата база за създаване на филми и сериали за телевизии във Великобритания и ЕвропаПродуцентът на хитовия филм за Формула 1 ще използва новата база за създаване на филми и сериали за телевизии във Великобритания и Европа

прочети

Краят на любовта към луксозните брандове: Цените, кризите и културното пренасищане отблъскват потребителите
Стратегии/Стил

Краят на любовта към луксозните брандове: Цените, кризите и културното пренасищане отблъскват потребителите

Европейската индустрия за луксозни стоки е в най-дълбокия си спад от десетилетия, след като милиони потребители се отдръпнаха заради ръста на цените, липсата на иновации и загубата на престижЕвропейската индустрия за луксозни стоки е в най-дълбокия си спад от десетилетия, след като милиони потребители се отдръпнаха заради ръста на цените, липсата на иновации и загубата на престиж

прочети

Защо Lacoste превърна емблематичния крокодил в козел
Стратегии/Маркетинг и медии

Защо Lacoste превърна емблематичния крокодил в козел

В чест на своя посланик Новак Джокович марката пусна ограничена серия лого за ексклузивна колекцияВ чест на своя посланик Новак Джокович марката пусна ограничена серия лого за ексклузивна колекция

прочети

„Тя е шефът“: Как Карина Милей превърна брат си в бизнес и държава
Стратегии/Лидерство

„Тя е шефът“: Как Карина Милей превърна брат си в бизнес и държава

Сестрата на аржентинския президент Хавиер Милей е неговата политическа и емоционална опора. Сега тя е обвинена в участие в предполагаема мрежа за подкупиСестрата на аржентинския президент Хавиер Милей е неговата политическа и емоционална опора. Сега тя е обвинена в участие в предполагаема мрежа за подкупи

прочети

Индекс на обществено напрежение ще измерва тревожността на българите
Стратегии/Маркетинг и медии

Индекс на обществено напрежение ще измерва тревожността на българите

Индексът ще отчита на тримесечна база как кризите, политическите събития и икономическата среда влияят върху нагласите на българитеИндексът ще отчита на тримесечна база как кризите, политическите събития и икономическата среда влияят върху нагласите на българите

прочети

Когато дизайнът среща алгоритъма: Човекът и AI рисуват бъдещето заедно
Стратегии/Изкуствен интелект

Когато дизайнът среща алгоритъма: Човекът и AI рисуват бъдещето заедно

От столовете на Филип Старк до колекциите на Норма Камали и проектите на Тим Фу – изкуственият интелект вече променя начина, по който дизайнерите творятОт столовете на Филип Старк до колекциите на Норма Камали и проектите на Тим Фу – изкуственият интелект вече променя начина, по който дизайнерите творят

прочети

Философията като противоотрова срещу негативните ефекти на изкуствения интелект
Стратегии/Маркетинг и медии

Философията като противоотрова срещу негативните ефекти на изкуствения интелект

Ново проучване показва, че студентите по философия в САЩ развиват най-силни критични и логически умения – в контраст с тенденцията AI да улеснява мисленето ни до крайностНово проучване показва, че студентите по философия в САЩ развиват най-силни критични и логически умения – в контраст с тенденцията AI да улеснява мисленето ни до крайност

прочети

YouTube и Fox сключиха сделка за стрийминга, абонатите няма да страдат
Стратегии/Маркетинг и медии

YouTube и Fox сключиха сделка за стрийминга, абонатите няма да страдат

Финансов конфликт във връзка с нови условия по разпространението можеше да лиши потребителите от най-дългоочакваните спортни събития зад ОкеанаФинансов конфликт във връзка с нови условия по разпространението можеше да лиши потребителите от най-дългоочакваните спортни събития зад Океана

прочети

Живот след дъното: Константин Игнатов и уроците, които научаваш сам
Стратегии/Маркетинг и медии

Живот след дъното: Константин Игнатов и уроците, които научаваш сам

С история, наподобяваща холивудски филм, той завършва книгата си „Дъното“, която оглавява различни местни класации по продажби, а първият тираж е на изчерпванеС история, наподобяваща холивудски филм, той завършва книгата си „Дъното“, която оглавява различни местни класации по продажби, а първият тираж е на изчерпване

прочети