Маркетинг и медии
Еxpert

Стратегии/Маркетинг и медии
Пулсът на инфлуенсър маркетинга в България 2025: Доверието намалява, но пазарът съзрява
Бизнесът става по-взискателен, а инфлуенсърите се сблъскват с нуждата да бъдат повече от рекламни лица – да бъдат автентични, социално ангажирани и стратегически партньори на брандовете

Стратегии/Лидерство
Едуард Енинфул – визионерът, който напусна Vogue, за да започне своята медийна революция
„Да напусна беше изцяло мое решение. Осъзнах, че навършвам 50 и имам нужда от ново начало – бях постигнал всичко, което исках във Vogue“, казва Енинфул. Днес той гради собствена медийна империя с новото списание 72 и компанията EE72

Технологии/Маркетинг и медии
Президентът на Signal има ясно послание: При технологиите е твърде лесно маркетингът да замести същността
Приложението, известно с това, че поставя като приоритет защитата на личните данни , изглежда ще продължи да се разраства

Стратегии/Изкуствен интелект
Сам Алтман: „Не съм спал нормално, откакто ChatGPT стартира“
Главният изпълнителен директор на OpenAI признава, че тежестта на дребните решения в ChatGPT оформя мисленето на стотици милиони хора и поражда трудни морални дебати

Стратегии/Маркетинг и медии
Следващата голяма хапка на Paramount Skydance: Warner Bros. Discovery
Дейвид Елисън подготвя оферта за медийния гигант, разполагащ с библиотека от франчайзи, включително супергероите на DC, Lord of the Rings, Game of Thrones, Harry Potter

Стратегии/Маркетинг и медии
Как Чарли Кърк промени консервативните медии – и американската политика
Желанието му да дебатира пламенно и честно с политическите съперници се превръща в негова емблема и му помага да стане медийна звезда на MAGA и търсен гост в предавания и подкасти – когато не е зает със своите собствени

Стратегии/Маркетинг и медии
От постоянни намаления до „пазаруване под формата на игра“ - как Temu завладя Европа
Слоганът „Shop like a billionaire“ и геймифицираните механизми превърнаха Temu в символ на евтиното пазаруване, но пред компанията вече се изправят нови регулаторни бариери

Стратегии/Маркетинг и медии
Червило за $160 от Louis Vuitton: Луксът се прицелва в ниски ценови категории
Дългоочакваната колекция гримове на Louis Vuitton се появи на пазара миналия месец като част от новата експанзия на луксозния конгломерат. Това е знак за широка промяна в сектора с цел привличане на повече клиенти

Стратегии/Маркетинг и медии
Има ли полезен ход BBC в защитата на финансовото си бъдеще
Британската медия беше подложена на остри критики по време на парламентарно изслушване. А министърът на културата нарече последните месеци „серия от катастрофални провали“ в корпорацията

Стратегии/Маркетинг и медии
Robinhood пуска собствена социална платформа за трейдъри
Финтех компанията цели да превърне приложението си във „финансово суперприложение“, като комбинира търговия, данни и социални връзки

Стратегии/Лидерство
Чрез сделка за $3,3 млрд. Мърдок предава империята на най-големия си син
Лаклан поема контрола, а другите трима наследници получават по 1,1 милиарда долара, за да уредят дългогодишна семейна вражда

Стратегии/Маркетинг и медии