Маркетинг и медии

Стратегии/Маркетинг и медии
Новият слоган на Nike предизвиква убежденията на Gen Z
С новата кампания „Why Do It?“ Nike се изправя срещу „cringe“ културата, която обезкуражава страстта и усилието сред поколението Z, докато търси начин да възстанови лидерските си позиции след спад в продажбите и стратегическо преструктуриране

Стратегии/Маркетинг и медии
Разрив в дясното информационно пространство в САЩ – Newsmax съди Fox News
Обвиненията са за използване на несправедливи тактики за потискане на конкуренцията.

Стратегии/Маркетинг и медии
„Рестарт на бранда и бизнеса“: American Eagle отдава заслуга на рекламите със Сидни Суийни
Търговецът на дрехи заяви, че очаква съпоставимите продажби да се увеличат с ниски едноцифрени проценти през третото и четвъртото тримесечие

Стратегии/Маркетинг и медии
Брад Пит стартира кинобизнес във Великобритания
Продуцентът на хитовия филм за Формула 1 ще използва новата база за създаване на филми и сериали за телевизии във Великобритания и Европа

Стратегии/Стил
Краят на любовта към луксозните брандове: Цените, кризите и културното пренасищане отблъскват потребителите
Европейската индустрия за луксозни стоки е в най-дълбокия си спад от десетилетия, след като милиони потребители се отдръпнаха заради ръста на цените, липсата на иновации и загубата на престиж

Стратегии/Маркетинг и медии
Защо Lacoste превърна емблематичния крокодил в козел
В чест на своя посланик Новак Джокович марката пусна ограничена серия лого за ексклузивна колекция

Стратегии/Лидерство
„Тя е шефът“: Как Карина Милей превърна брат си в бизнес и държава
Сестрата на аржентинския президент Хавиер Милей е неговата политическа и емоционална опора. Сега тя е обвинена в участие в предполагаема мрежа за подкупи

Стратегии/Маркетинг и медии
Индекс на обществено напрежение ще измерва тревожността на българите
Индексът ще отчита на тримесечна база как кризите, политическите събития и икономическата среда влияят върху нагласите на българите

Стратегии/Изкуствен интелект
Когато дизайнът среща алгоритъма: Човекът и AI рисуват бъдещето заедно
От столовете на Филип Старк до колекциите на Норма Камали и проектите на Тим Фу – изкуственият интелект вече променя начина, по който дизайнерите творят

Стратегии/Маркетинг и медии
Философията като противоотрова срещу негативните ефекти на изкуствения интелект
Ново проучване показва, че студентите по философия в САЩ развиват най-силни критични и логически умения – в контраст с тенденцията AI да улеснява мисленето ни до крайност

Стратегии/Маркетинг и медии
YouTube и Fox сключиха сделка за стрийминга, абонатите няма да страдат
Финансов конфликт във връзка с нови условия по разпространението можеше да лиши потребителите от най-дългоочакваните спортни събития зад Океана

Стратегии/Маркетинг и медии