Маркетинг и медии
Стратегии/Маркетинг и медии
Шахмат на високи обороти: Гросмайсторът Магнус Карлсен с проект за трансформиране на спорта
Норвежецът създава свеж вид на шаха с нова лига, която съчетава креативност, технологии и спортна емоция. Състезания със сърдечни монитори и изповедални в стила на реалити форматите обещават да превърнат древната игра в модерно медийно събитие
Стратегии/Маркетинг и медии
От ръба на фалита до лидер в сектора: Как Lego превръща поп културата в играчки
Докато много компании се борят да достигнат нивата на продажби от годините на пандемията, датският гигант Lego отбелязва впечатляващ ръст
Стратегии/Маркетинг и медии
Машина за пари: От 1994 г. насам Марая Кери може би е спечелила $103 млн. с „All I Want for Christmas Is You“
Оценките на приходите от Billboard предполагат, че през 2022 г. изпълнителката е спечелила около 2,7 до 3,3 милиона долара
Стратегии/Маркетинг и медии
Snapchat с нова програма за приходи, чрез която създателите на съдържание ще печелят повече
Платформата въвежда по-високи изисквания за монетизация и стратегически се позиционира в конкуренцията с TikTok и YouTube Shorts
Стратегии/Маркетинг и медии
„Психологически терор“: Токсичната офис игра на инфлуенсъра Матилда Джерф
Свидетелски показания от настоящи и бивши служители обвиняват шведската инфлуенсърка в тормоз на работното място
Стратегии/Маркетинг и медии
Да спечелиш доверието на клиента: Стратегията на Levi's
„Трябва да се уверите, че когато някой се свърже с вас, това е добро преживяване за него, Не може да разочаровате клиента“, казва дигиталният директор на компанията
Стратегии/Маркетинг и медии
Мрази ме, за да забогатея. Как се печели от ненавистта в социалните мрежи
Схемата е проста – правиш клипове, правиш мемета и пишеш статуси, за които знаеш, че ще ядосат другите. Те реагират емоционално, започват да коментират и споделят, а ти просто се наслаждаваш на успеха си. За тази тактика си има и термин – „rage bait”
Стратегии/Индустрии
Сбогом Mad Men, Math Men са новите рок звезди на рекламната индустрия
Тази седмица две рекламни групи обявиха, че се обединяват в гигант на стойност 30 милиарда долара, за да впрегнат експертния опит в областта на данните, технологиите и изкуствения интелект, който сега доминира сектора
Стратегии/Светът
Time обяви Доналд Тръмп за личност на годината за втори път. Той отпразнува, удряйки звънеца на NYSE
Тръмп беше заобиколен от новоизбрания вицепрезидент Джей Ди Ванс, бъдещата първа дама Мелания Тръмп, президента на NYSE Лин Мартин и две от децата му, Иванка и Тифани
Стратегии/Маркетинг и медии
Бойкот, зараза, трилър, политическа драма: Как McDonald’s попадна в почти всяка голяма новина през 2024 г.
От Ешерихия коли криза и скок на цените до политически кампании и драматичен арест – годината донесе бурни предизвикателства за компанията във всички аспекти
Глобално/Европа
Машина за лайкове: Как руски инфлуенсъри се оказаха замесени в румънските избори
Според разсекретен документ на румънското МВР, мрежа от над 100 платени инфлуенсъри с 8 млн. последователи е използвана за популяризиране на Джорджеску. През двете седмици преди вота той се изстрелва до девето място в световните тенденции на TikTok
Стратегии/Маркетинг и медии