Digital Trends

Технологии/Digital Trends
Джак Харингтън, Oracle Red Bull Racing: „Данните и технологиите са горивото на победата“
Формула 1 през погледа на Oracle Red Bull Racing - как данните и изкуственият интелект превръщат скоростта в наука – а науката в победа

Технологии/Digital Trends
Майк Голубев, AWS: Всеки може да експериментира с AI агенти. Въпросът е как да се използват с цел
На сцената на Digital Trends 2025 технологичният ръководител в Amazon Web Services за секторите медии, игри и спорт, показа как еволюцията на генеративния AI вече води до появата на истински автономни агенти

Технологии/Digital Trends
Хиперперсонализация: AI и изкуството на възможното в маркетинга
На сцената на Digital Trends 2025 екипът на Google Cloud – Петър Иванов, Sales Program Manager CEE, и Милен Генчев, AI инженер и експерт, показа как изкуственият интелект превръща данните в лично преживяване за всеки потребител

Технологии/Digital Trends
„Златната топка“ в ерата на AI: Историята на българското участие в най-престижната футболна награда
Добромир Пенчев, управляващ съдружник във Fans United, разказа на Digital Trends 2025 как екипът му стои зад дигиталната трансформация на легендарната награда

Технологии/Digital Trends
От хакатона до хъба: Как iGaming компаниите в България създават и задържат таланти
Flutter, Amusnet и EGT Digital показват, че културата и обучението са ключови за следващото поколение инженери

Бизнес/Digital Trends
Борислав Диков, Пощенска банка: Пътят към безкешово общество ще бъде дълъг, но преходът вече е започнал
Дигиталното банкиране вече не е избор, а стандарт. В Пощенска банка 95% от всички трансакции се извършват дигитално, заяви директорът на „Дигитално банкиране“ в Пощенска банка на Digital Trends 2025

Технологии/Digital Trends
Когато чатът срещне финансите: Мисията на Viber да стане суперприложение
„С AI разбираме по-бързо защо потребителят идва при нас – и му отговаряме по-лично, по-точно и без излишни препятствия“, каза Ритеш Шах - генерален мениджър „Финтех“ и вицепрезидент „Бизнес решения“ в Rakuten Viber

Бизнес/Digital Trends
Д-р Антония Дицова, SumUp: „Днес вече не говорим за бърз достъп до средства, а за незабавен“
Ръководителят на звено „Продуктово развитие“ в SumUp обясни как скоростта, прозрачността и доверието променят начина, по който малките бизнеси управляват паричния си поток в дигиталната ера

Технологии/Digital Trends
От регионални хъбове към общо съдържание. Как AI продуктите на Palantir променят спортната журналистика
„Ценим използването на AI не като инструмент за замяна на хора, а като разширяване на възможностите им и фокусиране върху важните неща“, каза по време на Digital Trends 2025 Озан Таш, AI експерт в Ringier Sport Media Group

Технологии/Digital Trends
Офир Еял, Rakuten Viber: „Най-успешната ни маркетинг стратегия не беше рекламна кампания - беше връзката между хората“
От еуфорията на първия смартфон до уроците на войната в Украйна – историята на Viber е един разказ за оцеляване, адаптация и човешка връзка

Технологии/Digital Trends
Томас Валтер, Merkle: „Само AI няма да оправи бизнеса ви – фокусирайте се и върху скучните неща“
На Digital Trends 2025 директорът „Решения и стратегии“ за Европа, Близкия изток и Африка в Merkle (dentsu) предупреди, че без стабилна дигитална архитектура дори най-модерният изкуствен интелект няма да донесе растеж

Технологии/Digital Trends