Отличието "Най-добра реклама на имот" получи BULGARIAN PROPERTIES на тазгодишното издание на Годишните награди на Imoti.net.

Наградата беше получена на официална церемония от изпълнителния директор на компанията и ръководител на отдел Маркетинг и реклама Полина Стойкова.

Тя сподели, че за нея е особено вълнуващo да приеме тази награда. Не само защото рекламата е в нейните отговорности и компетенции, но и защото това е отличителната черта на компанията - нещо, което BULGARIAN PROPERTIES прави мащабно и забележимо и което винаги е било приоритет.

Агенцията завоюва наградата "Най-добра реклама на имот" с мащабната рекламна кампания, която тя организира и финансира за комплекс Park View Residence, състоящ от 450 апартамента. Към момента комплексът е напълно разпродаден, което доказва ефективността на проведените рекламни дейности.

"Park View Residence е проект, който ни даде възможност да се развихрим и да покажем на какво сме способни. Бюджетите, които влагаме в реклама, са значителни и са изцяло за наша сметка и затова ние намираме най-подходящите и ефективни начини да ги влагаме така, че да водят до резултати. И така можем да се похвалим с напълно разпродаден комплекс от две фази и близо 450 апартамента," заяви Полина Стойкова.

Тя допълни, че рекламата е само един от компонентите, които водят до успешната реализация на даден обект. Останалите важни неща са консултирането в разработването на проекта и неговото ценообразуване, в което дейно участие взима лично Михаил Чобанов като опитен предприемач и инвеститор в собствени жилищни проекти.

Важен е и екипът от професионални брокери, ръководени от другия съдружник в компанията Виктор Вучелийски, както и следпродажбеното обслужване до предаването на владението на новия собственик.

"Така ние постигаме най-важното - щастливи купувачи, които са доволни с избора си на нов дом и с подкрепата, която им даваме по време на целия процес," заяви още Стойкова.

Рекламната кампания, която BULGARIAN PROPERTIES организира за комплекса Park View Residence, включва дигитални и печатни рекламни канали, радио и аутдор реклама.

Най-важното е представянето на обекта с обява на челни позиции в сайта на BULGARIAN PROPERTIES, който е един от най-посещаваните и популярни имотни сайтове, носител на награда за Сайт на годината 2019.

BULGARIAN PROPERTIES провежда и финансира мащабна платена реклама в Google и Facebook, както и в други социални мрежи. Поддържа платена реклама във водещите имотни портали, изготвя ПР материали в различни печатни и онлайн медии, като дори успява да включи своите топ обекти в репортажи по националните телевизии.

В рекламните дейности на компанията влизат поддържане на фейсбук и инстаграм страници на обектите с редовни постове, снимки и видео, имейл кампании и други активности по директен маркетинг на обекта до огромната база с над 500 000 клиента на компанията.

По този начин BULGARIAN PROPERTIES успява да достигне до всички потенциални купувачи и да осъществи основната цел - пълна продажба на наличните единици в сградата.

Вижте още за успешно реализирани от BULGARIAN PROPERTIES комплекси ново строителство