Кухнята на бъдещото събра тълпи в Милано

3423
Кухнята на бъдещото събра тълпи в Милано

Повече от 23 000 посетители в Милано станаха свидетели на визията на Miele за кухнята на бъдещето – Невидимата кухня. Събитието е считано за една от най-добрите продукции през Design Week в Милано и получи изключително положителен прием в социалните медии.

Паралелно с това събитие, Miele представи нови продукти на търговското изложение Eurocucina. Основните акценти: уреди за вграждане без дръжки от серията АРТЛАЙН и новите G 6000 Ecoflex съдомиялни машини.

Невидимата кухня е премиера за Miele в дизайнерския квартал на Милано - Зона Тортона: инсталацията с форма на пръстен с диаметър 8 м е с тегло няколко тона. Двама готвачи приготвят 3-степенно меню, с подкрепата на виртуален помощник за готвене - последните компилирани менюта, претеглени съставки, съвети за подготовка на храната.

Асистентът на Miele взема под внимание нивото на подготовка на готвещия и се намесва само тогава, когато има нужда от това или има опасност нещо да се обърка.

Преди всичко целта на събитието е да подхрани вдъхновението. "Невидимата кухня носи нов смисъл в творчеството и  готвенето става вълнуващо и е забавно ", обобщава д-р Axel Kniehl, изпълнителен директор на Miele, отговарящ за маркетинга и продажбите.

Тази кухня е невидима, в смисъла на това, че на нито един уред не се дава важно място; вместо това фокусът е прехвърлен към нуждите на потребителя. Технологията зад Невидимата кухня се дължи на изследователски екип и проектатнти под егидата на дизайнерския център на Miele.

Откликът в интернет и социалните медии е положителен и впечатляващ (theinvisiblekitchen.miele.com). Само Фейсбук страницата на The Invisible Kitchen привлича над един милион посетители.

Паралелно с изложението на кухненско обзавеждане  и мебели на панаира в Милано,  фирми и дизайнери представиха най-новите тенденции в дизайна. От тях 16 са номинирани за "Наградата Milan Design", включително Miele.

От своята визия за кухнята на бъдещето до представянето на нови модели уреди: фокусът на вниманието на Miele беше ArtLine серията от уреди за вграждане. Фурните и всички останали уреди от серията позволяват много по-естетична интеграция в съвременната кухня.

Представен бе и новият цвят, появяващ се за първи път в ArtLineсерията - GraphiteGrey.

Новите съдомиялни машини от серията G 6000 Ecoflex Miele са водещи в областта на енергийната ефективност - кратката 58-минутна програма измива с топ резултати, а подобреният дизайн на кошниците дава още по-голямо удобство.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg