А1 дарява по 1 лев при всяко плащане на сметка онлайн
А1 ще дарява по 1 лев на дарителската сметка на Министерството на здравеопазването за всяка сметка, платена онлайн. В кампанията се включват плащането на сметка на всички видове услуги от А1 през мобилното приложение Моят А1 и уеб версията му на сайта на компанията. Инициативата е част от кампанията за дигитална солидарност на А1, която има за цел да помогне на потребителите да се справят в трудната ситуация и да ги насърчи да бъдат отговорни като си останат вкъщи и ползват дигитални канали за работа, учене, забавление и взаимодействие с компанията.
Дарителската кампания на А1 започва днес и ще продължи до 30 април 2020 година. През това време компанията ще превежда по 1 лев за всяко плащане на сметка онлайн на дарителската сметка на МЗ за подпомагане дейността на лечебните заведения в условия на извънредна ситуация, свързана с COVID-19.
Главният изпълнителен директор на А1 България Александър Димитров сподели намеренията на компанията: „Всички сме засегнати от COVID-19 и трябва да сме отговорни и да работим заедно, за да се справим. В момента е важно да останем вкъщи и максимално да ограничим социалните си контакти. Работата, ученето и забавлението у дома днес са възможни благодарение на дигиталните технологии и телекомуникационните мрежи, без които, в момент като настоящия, светът просто трябва да спре. Осъзнаваме нашата роля, защото осигуряваме свързаност и дигитални услуги на близо 5 милиона клиенти. Затова А1 ще продължи своята кампания за дигитална солидарност, като подкрепи дарителската кампания на Министерството на здравеопазването и ще дарява по 1 лев за всяка платена сметка през нашите онлайн канали. По този начин ще предпазим нашите клиенти, които плащат безопасно онлайн, но и ще помогнем на тези, които се борят за живота на заразените.“
Мобилното приложение Моят А1 и уеб порталът Моят А1 на A1.bg позволяват на потребителите да управляват всички свои услуги към телекома. В тях клиентите имат на разположение описание на месечната си фактура и детайлна разбивка на дължимата сума по услуги. Потребителите могат да плащат една или всички фактури наведнъж със запазване на данните на картата и с възможност за автоматично плащане. Началният екран на приложението съдържа подробна информация за услугите от А1, което помага за лесното проследяване на потреблението и текущата сметка. С минимални усилия клиентите могат да активират допълнителни пакети и ТВ канали, да управляват своята роуминг услуга и да заявят получаване на фактура по имейл, отказвайки се от хартиената.
Дигитален жест в труден момент
Дарителската инициатива на А1 е част от кампанията за дигитална солидарност, която включва редица мерки за дигитална подкрепа на клиентите в трудната ситуация. През изминалата седмица А1 даде безплатен достъп до над 200 безплатни ТВ канала, бонус от 10 000 МВ мобилен интернет, безплатен трафик към платформата Уча.се, 1000 MB мобилен интернет в Европейския съюз и 50 безплатни минути за разговори извън ЕС за абонатите в роуминг, както и безплатно решение за видео конференции за работещите от дома – Eyeson.
Този понеделник А1 пусна и безплатно приложение, което помага на потребителите да предпазят себе си и своите близки от телефонни измами – А1 Guard. Целта на тези жестове е да насърчат клиентите да останат по домовете си, да използват дигитални канали за комуникация, информиране, работа, учене и забавление. Онлайн комуникацията в момента е най-безопасното и рационално решение за потребителите.
Клиентите стават все по-дигитални
След въвеждането на извънредното положение в страната телекомуникационните мрежи на А1 отчитат сериозно увеличение на трафика, но се справят с предизвикателството. От 13 март А1 регистрира 50% ръст на обажданията, 10% ръст на трафика на мобилни данни и между 30 и 40% увеличение на трафика през фиксираната мрежа. Голяма част от този ръст се дължи на факта, че хората си остават по домовете, но кампанията за дигитална солидарност също започва да дава резултати и все повече потребители са започнали да избират онлайн каналите на обслужване и търговия.
Клиентите на компанията стават все по-дигитални и избират безопасността на онлайн пространството. Само през изминалата седмица мобилното приложение Моят А1 е регистрирало 10% ръст на свалянията, а платените сметки към А1 онлайн са се увеличили с 90% спрямо периода преди извънредното положение. От компанията отбелязват и 85% ръст на контакти с клиенти по имейл и около 200% увеличение на потребителите, които са се свързали с „Обслужване на клиенти“ на А1 през чат и социалните мрежи. Онлайн магазинът на компанията продължава да работи и предлага богат избор от устройства и всички услуги за крайни клиенти на телекома. Посещенията във физически магазин са започнали да отстъпват място на видео магазина на А1, където има 300% увеличение на обажданията от клиентите. Видео помощникът на компанията пък е отчел 400% ръст на запитванията, свързани с фиксирани услуги.