Какво става, когато имаш наркобарон за рекламно лице
Рекламирането на марки от страна на знаменитости се среща често, но лицето, което предизвика бум в продажбите на марката Barabas, обаче е доста необичайно.
Базираната в Лос Анджелис компания за мъжко облекло отчита внезапен скок в продажбите, който започва преди две седмици заради мексиканския наркобарон Хоакин „Ел Чапо“ Гузман, според Los Angeles Times.
Престъпникът се появи на снимка в списание Rolling Stone, на която се ръкува с актьора Шон Пен и носи риза на Barabas. Във видео интервюто с актьора Ел Чапо носи друг модел риза на същата компания. След това компанията внезапно е залята с поръчки. Телефоните не спират да звънят, а сайтът й се срива под огромния наплив от клиенти.
Преди това Barabas, за която работят едва осем души, е получавала по 10 - 20 поръчки на ден. Сега компанията получава стотици поръчки и е разпродала две от ризите, носени от наркобарона. От Barabas очакват следващата стока да пристигне в началото на февруари.
Вижте още: Как би изглеждал престоят на Ел Чапо в най-суровия щатски затвор
Цената на тези ризи, които се продават за 128 долара онлайн, достига 500 долара в eBay, според LA Times.
Въпреки че използва Ел Чапо като маркетингов инструмент и рекламира ризите си на своя сайт като "най-търсената риза", от Barabas твърдят, че не са свързани по никакъв начин с мексиканския наркобарон.
"Никога не сме се срещали с Хоакин Гузман," казва компанията на своя уебсайт. "Можем да обясним очевидно добрия му естетически избор на ризи за интервюто и за срещата с Шон Пен с комфорта, качеството и добрия стил, които осигуряват продуктите на Barabas."
Компанията дори планира да дари 5% от печалбите от продажбите на носените от Ел Чапо модели ризи на образователна програма, насочена срещу употребата на наркотици.