Днес едновременно в 140 страни „Ърнст и Янг” обявява своята нова визия. Тя е символ на промяна в позиционирането на фирмата. Тя е отражение на сериозен ангажимент: "да помага на клиентите си и обществото като цяло да развият своя потенциал, работейки заедно с тях за успешно решаване на предизвикателствата, пред които са поставени ".

„Ърнст и Янг” преструктурира бизнеса си, за да отговори на потребностите на пазара и на промените в законодателната, икономическата и финансовата област. Стратегията за развитие на фирмата се базира на амбицията за широка специализация, всеобхватен професионализъм и сериозно присъствие на международната сцена.

Тя отразява динамиката на пазара и потребността да се отговори на нарасналите очаквания на фирмите и организациите. Разнообразяването на гамата от консултантски услуги, които фирмата предлага, е от решаващо значение и хората, работещи в „Ърнст и Янг”, непрекъснато се усъвършенстват, за да отговорят на предизвикателството за гъвкавост и адаптация.

„Ърнст и Янг” се развиваше много динамично в течение на последните пет години, както за да отговори на сложните потребности на своите клиенти, така и за да се адаптира към новите законодателни разпоредби, засягащи нашите професии”, заяви Панос Папазоглу, управляващ съдружник на „Ърнст и Янг” за България.

От днес „Ърнст & Янг” предприема рекламна кампания в цяла Европа.

Първата й част ще се състои от телевизионни предавания; втората ще се изрази в разполагане на рекламни материали по главните европейски летища, а третата ще бъде реклама в ежедневниците, седмичните издания и техните уеб сайтове.