За изминалия месец февруари, членовете на Съюза на Пивоварите в България са реализирали общо 242 984 хектолитра бира, показват данни оповестени от съюза.

Заедно с продажбите от януари, компаниите са реализирали съвкупно 451 456 хектолитра бира.

Лидер по продажби остава Загорка АД, с продадени 85 025 хектолитра през февруари и 159 214 хектолитра бира за първите два месеца на годината. Втората позиция е за Карлсберг България АД, а трета е за Каменица. Двете компании са продали съответно 67 767 и 62 684 хектолитра бира за февруари и съвкупни 131 190 и 105 956 хектолитра
от началото на 2007 г.

Болярка-ВТ заема четвъртата позиция с реализирани 23 176 хектолитра
за февруари и 46 974 хектолитра бира за първите два месеца на годината.

Останалите две компании, членове на Съюза на Пивоварите в България – Ломско Пиво и Агрима АД са продали респективно 4 203 и 130 хектолитра
за изминалия месец и 7 875 и 247 хектолитра бира за 2007 г.