InterContinental Sofia и основите на успешния бизнес

553
InterContinental Sofia и основите на успешния бизнес

© InterContinental Sofia

Секторът на туризма в България вече година и половина може да се гордее, че носителят на приза „Най-добър нов хотел в Европа“ към престижните Световни награди за туризъм 2019 г. се намира в сърцето на София.

От същото издание на награди е и призът „Най-добър хотел в България“, който е още едно свидетелство, че хотелът се утвърждава като икона на съвременния лукс в страната.

Привличането на множество местни и чуждестранни гости подпомага значително и туристическия, и развлекателен бизнес в столицата. Хотелът е победител и в Световните награди за луксозни хотели 2019 и носител на множество вътрешни за веригата призове.

Това е свързано с установяването на традиции за спазване на най-високите стандарти за качество и с осигуряването на отлични условия на труд за служителите.

„Впечатляващите резултати на InterContinental Sofia по всички показатели на хотелското обслужване са факт благодарение на невероятния ни екип от професионалисти – от пиколите, през служителите на рецепция, храни и напитки, хотелско домакинство, до администрация. Без отдадеността и усърдието на всеки един от тях, това не би било възможно“, споделя генералният мениджър г-н Анджело Зукала.

Безопасните и здравословни условия на труд се подобряват благодарение на Съвета по социални дейности, който ежемесечно се грижи за организирането на спортни и развлекателни дейности, честване на празници, обучения, отдих и грижа за здравето, екологични инициативи и зелени проекти.

Впечатляващи са и резултатите от проучването за удовлетвореност сред служителите, което показва завидните над 90% положителни отзиви за мениджмънта на хотела.

Освен това, InterContinental Sofia има активна политика за опазване на околната среда. За втора поредна година хотелът участва в мащабната инициатива „Да изчистим България заедно“ с почистване на паркове или реновиране на съоръжения.

В допълнение, служителите участват и в различни инициативи, организирани на вътрешно ниво, като „Ден без електричество“ и „Ден без автомобили“. Вместо пластмасови сламки, хотелът използва такива от паста и намалява драстично употребата на пластмаса.

Предстои въвеждането на по-големи разфасовки за шампоан и балсам за многократна употреба. Опазването на околната среда чрез намаляване употребата на пластмаса и излъчването на въглеродни емисии във въздуха е ключово звено, защото успешният бизнес върви ръка за ръка с доброто бъдеще на планетата.   

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Деяна Илиева
# 0
09:10 | 24 October 2019
Поздравления за това, че добрите условия на труд и инициатива за здраве са в центъра на повишаване на ангажираността на всички служители!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg