TBI Bank и Onfido с иновативно решение за онлайн идентификация

468
TBI Bank и Onfido с иновативно решение за онлайн идентификация

Утвърждавайки се като phygital банка (микс от физически и дигитални канали) от следващо поколение с фокус върху пазарите от Югоизточна Европа, TBI Bank сключи партньорство с Onfido, глобален доставчик на верификация на идентичността, базирана на изкуствен интелект (AI), за да осигури безопасна и безпроблемна регистрация на нови клиенти.

С предлагането на все повече иновативни продукти от TBI Bank, бързата и лесна онлайн идентификация се превръща в ключов фактор за приятното потребителско изживяване в съответствие с изискванията на регулаторните органи.

Преди колаборацията с Onfido, този процес се осъществяваше чрез видео разговор, който не само отнемаше време на клиентите, но и често беше неудобен за тях. След старта на сътрудничеството между двете компании, положителните резултати са вече налице:

● TBI Bank регистрира и верифицира идентичността на нови клиенти 80% по-бързо;


● Разходът за регистрация и одобрение на нов клиент намалява с 66%.

Чрез интеграцията на това решение, базирано на изкуствен интелект, клиентите на TBI могат да се регистрират чрез снимка на личната си карта и селфи, като сигурността и за двете страни е гарантирана.

Денис Горбунов, TBI: Всички банки навлизат в технологичната сфераКак се променят потребителските изисквания и начинът на работа в банковия сектор, ще изчезнат ли банковите клонове и какви са предизвикателствата, които бъдещето поставя пред финансовата инсутрия - по всички тези теми разговаряхме с главния финансов директор на TBI Bank Денис Горбунов.

„TBI Bank е много повече от финансова институция – ние сме дигитална банка, която непрестанно търси нови начини да подобри услугите си. С разрастването на дигитализацията, сега е точният момент да надградим своите канали и регистрирането на нови клиенти да се случва на принципа self-service (самообслужване).

Нашето партньорство с Onfido позволява именно това – обслужване на клиентите чрез банкова платформа, в която те сами да могат да се регистрират, без интеракция със служители и без да се жертват бързината, сигурността и лесния достъп до финансови услуги“, казва Питър Барон, CEO TBIF (TBI Bank). 

„В днешната дигитална ера, потребителите все повече очакват лесно-достъпно и удобно онлайн изживяване, за да могат безпроблемно да докажат идентичността си, но същевременно да знаят, че са напълно защитени“, казва Рубен Сагар, регионален директор на Onfido.

„България и Румъния са изправени пред бързо ускорение на дигитализацията на финансовите услуги и сме щастливи да си партнираме с TBI Bank - една от най-иновативните банки в Югоизточна Европа. Гордеем се с това, че доставяме достъп до онлайн услуги, които както улавят и предотвратяват опити за измама, така и дават възможност на бизнесите да се разрастнат и отговорят на изискванията на регулаторите.“

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg