Microsoft Corp. и SAP представиха в понеделник своите интегрирани предложения, целящи да предоставят на своите бизнес клиенти ясен план, чрез който уверено да ръководят своите дигитални бизнес иновации в облака.

Като доказателство на тяхната ангажираност, двете компании също обявиха, че ще внедряват взаимно облачните си решения в своите организации.

Чрез това уникално партньорство, Microsoft и SAP заедно ще проектират и ще пускат на пазара първокласни решения, както и ще предоставят съвместни услуги по поддръжка, за да гарантират възможно най-доброто преживяване за клиентите си в облака.

SAP HANA Enterprise Cloud – собствена управлявана облачна услуга на SAP – ще позволи на клиентите да използват SAP S/4HANA в защитен и управляван облак на платформата Azure. Наред с това, Microsoft ще имплементира SAP S/4HANA на Azure, за да спомогне собственото си управление на вътрешните финансови операции на компанията, а SAP ще прехвърли основните си вътрешни бизнес системи на Azure.

SAP Ariba понастоящем използва Azure и изследва възможностите за по-широката й употреба в своите приложения за доставки. Заедно, SAP и Microsoft ще помогнат на компаниите да се възползват максимално от използването на SAP приложения в облака.

„Тъй като технологиите трансформират всеки бизнес и всяка индустрия, компаниите непрекъснато търсят подходящите платформи и доверените партньори, за да ускорят дигиталната си трансформация”, заяви Сатя Надела, главен изпълнителен директор на Microsoft.

"Стъпвайки на нашето дългогодишно партньорство, ние – Microsoft и SAP, интегрираме взаимно продуктите си не само, за да подкрепим собствените си организации, но и за да дадем възможност на корпоративните клиенти да изпълняват най-важните за бизнеса си приложения и работни процеси със SAP S/4HANA на Azure".

Все повече компании все по-често прехвърлят критичните за бизнеса системи в облака заради ползите, които предоставя дигиталната трансформация: по-добри взаимоотношения с клиенти, по-мотивирани служители, оптимизирани процеси, нови бизнес модели, както и нови продукти и услуги.

Според изследователската компания Gartner Inc., две трети от бизнес лидерите вярват, че компаниите им трябва да ускорят темпа на дигитализация, за да останат конкурентоспособни. Като лидери в сферата на корпоративния софтуер, SAP и Microsoft влизат в тясно сътрудничество, за да предоставят на клиентите си безопасен и доверен път към дигиталната трансформация.

„Ние разширяваме нашето партньорство с възможността да имплементираме SAP S/4HANA на платформата Microsoft Azure“, каза Бил Макдърмот, главен изпълнителен директор на SAP.

“Едни от най-значимите компании в света се доверяват на Microsoft и SAP. Заедно, ние ще помогнем на бизнеса да спечели революцията на прогреса, водена от клиентите.”

И SAP, и Microsoft ще работят със SAP S/4HANA на Azure при изпълнение на вътрешните си операции. Microsoft преобразува вътрешните си системи, които използват предишни финансови приложения на SAP, и внедрява финансовото решение на SAP S/4HANA за Azure.

Microsoft също така планира да свърже SAP S/4HANA с Azure AI и услуги за анализ на данни с цел оптимизиране на финансовите отчети и по-ефективно взимане на решения. SAP премества на Azure повече от 10 ключови за бизнеса системи за оптимална ефективност, гъвкавост и иновации, които платформата предлага.

И двете компании ще документират вътрешните си проекти, за да предоставят на клиентите насоки и бизнес архитектура за внедряване на SAP приложения на Azure.

Със SAP HANA Enterprise Cloud на Azure клиентите получават най-доброто от двете компании: управление на приложения и продуктова експертиза от SAP, заедно с глобален, надежден и интелигентен облак от Microsoft Azure и гамата от облачни услуги на Microsoft.

Различни компании, като The Coca-Cola Company, Columbia Sportswear Company, Coats и Costco Wholesale Corp., понастоящем разчитат на SAP и Azure за своите бизнеси.

“Стратегическото партньорство между Microsoft и SAP е от изключително важно значение за развитието на системата на Coca-Cola,” заяви Бари Симпсън, старши вицепрезидент и главен информационен директор на The Coca-Cola Company.

“Стойността, която дават съвместните разработки, продажби и доставки на тези два стратегически партньора, ще позволи на нашата система да ускори плана ни за дигитално развитие. Това е нещо много позитивно и вълнуващо за нашата компания.“

“SAP и Microsoft са ключови партньори на Costco и тяхното сътрудничество ще развие още повече облачната стратегия и дигиталния бизнес на нашата компания,” каза Джим Ръдърфорд, старши вицепрезидент по информационните системи на Costco Wholesale.

“Microsoft и SAP са наши стратегически партньори, които ни помагат да разширим нашия търговски бизнес, както с бизнес клиенти, така и с крайни потребители. Тяхното близко сътрудничество е неразделна част от развитието на технологичната ни архитектура и обличаната ни стратегия, за да подобрим обслужването на клиентите ни по целия свят,” сподели Майк Хърт, вицепрезидент и главен информационен директор на Columbia Sportswear Company.

“Ние произвеждаме иновативни продукти, които дават възможност на клиентите ни да се наслаждават пълноценно на своите хобита и занимания на открито. Партньорството ни с Microsoft и SAP е от ключово значение за нас, за да можем да продължим да изпълняваме изискванията и очакванията на клиентите си.”

“Със SAP HANA на Azure, ние разполагаме с необходимите данни и информация, за да ръководим по-ефективно всички аспекти на бизнеса си и са ускоряваме доставките на крайни стоки за нашите клиенти,” сподели Хизми Хасен, главен дигитален и технологичен директор на Coats. “Партньорството на Microsoft и SAP ни дава необходимата ни сигурност за иновациите, които внедряваме и ползваме в облака.”