От ръководството на автомобилния производител Chrysler обявиха, че ще прекратят по-нататъшните съкращения на персонал, с които компанията искаше да подобри финансовото си състояние и да стане по-конкурентноспособна на пазара, съобщава Bloomberg.

При направените съкращения от автомобилната компанията през месец ноември на изминалата година общо 13 000 души от САЩ и Канада загубиха своите работни места, пише още Bloomberg.

Компанията има повече от 72 000 работници по целия свят, включително 45 000 американци, чието заплащане е почасово. Те имат и национален синдикат, защитаващ правата им, в лицето на United Auto Worker.

Chrysler планира да инвестира милиарди долари за подобряване на производствения цикъл и разработката на нови модели автомобили, с цел увеличаването на продажбите в световен мащаб.

За съжаление, само около 9% от всичките 2.68 млн. броя продадени автомобила с марката Chrysler по света за миналата година идват от пазарите извън Северна Америка. Компанията разполага с повече от 3 600 дилъри на континента, предлагащи марките Chrysler, Dodge и Jeep до крайните купувачи.

За разлика от другите американски марки Ford и General Motors, от Chrysler се стараят да намалят своите автомобилни дилъри в САЩ заради спадналата популярност на американските коли на родния пазар.