Джеф Бевис, съосновател и главен изпълнителен директор на FirstLight Home Care:

Аз оценявам всеки ключов елемент от бизнеса с метрична система, за да оценявам резултатите на седмична база, месечна или дори на тримесечие. Този подход ми предоставя възможност да проследявам всяка цел опростено.

Сунеера Мадхани, основател и главен изпълнителен директор на Fattmerchant:

За да опростя целите си, съставям списък от задачи и посвещавам плана си на действие на отмятането на всяка една от тях в рамките на две седмици. След това правя ново планиране за следващите две седмици. Това ме държи в крак с изпълнението на целите.

Ребека Дивейни, съосновател и главен изпълнителен директор на Hunter Creative Labs:

Винаги си давам сметка за три неща: ценности, умения и отношение.

Ценности: Целта на задачата отговаря ли на ценностите на компанията?

Умения: Кой най-добре ще се справи със задачата?

Отношение: Виждам ли света като пречка или възможност?

Аарон Мишел, главен изпълнителен директор на PathSource:

Използвам една техника за определяне на значението на целите за мен. Представям си себе си след 5 или 10 години, връщайки поглед назад към този период от живота си. Обмислям дали тази цел ми е помогнала по някакъв начин и как се чувствам по отношение на нея.

Дейвид Томас, главен изпълнителен директор на Evident ID:

Когато имам цел, започвам, като размишлявам за крайния резултат и какъв трябва да бъде той. Това ми позволява да визуализирам какво ще постигна и да съставя най-директния път към постигането на целта.