De'Longhi нае Брад Пит за рекламно лице
Италианският производител на кафе машини De'Longhi е наел звездният актьор и носител на "Оскар" Брад Пит за свой нов посланик, се казва в изявление на компанията от вчера, цитирано от Bloomberg.
Компанията, която произвежда специализирани машини за кафе и еспресо, както и други уреди, избра холивудската звезда за стартирането на първата си международна рекламна кампания.
Върху клипа, представящ машината за експесо Dinamica Plus, е работил режисьорът на "Ла ла ленд" Деймиън Шазел. Той представя един ден от живота на 57-годишната звезда, който започва сутринта си с разходка с мотоциклет по магистрала Pacific Coast до любимото си кафене, за да вземе торба кафе на зърна, разказва The Hollywood Reporter. Останалото можете да видите във видеото под статията.
Що се отнася до другата звезда в кампанията - Dinamica Plus, това е най-новата еспресо машина на De’Longhi, която е напълно автоматична. Тя е оборудвана с кафемелачка с 13 режима, която ви позволява да правите 16 различни напитки с едно докосване (включително еспресо, капучино, студено кафе и други).
Италианските марки все повече прибягват до популярни икони, за да привлекат вниманието на потребителите. В началото на април акциите на луксозния брад за обувки Tod's скочиха, след като той привлече популярния моден инстаграмър Киара Ферани в борда на директорите си.
Като посланик на De’Longhi, Пит следва стъпките на колегата си актьор Джордж Клуни, който отдавна е свързан с марката Nespresso на Nestle SA.
Топ 9 храни за мозъкаЗа добра памет и концентрация
Акциите на De’Longhi скочиха на борсата в Милано след съобщението, като поскъпнаха с 1.9% до 39.48 евро.