ОЗОК ИНС АД работи при повишени мерки за обща безопасност

1451
ОЗОК ИНС АД работи при повишени мерки за обща безопасност

© Pixabay

Във връзка с развитието на епидемиологичната обстановка в страната, обявеното извънредно положение и разпоредбите на компетентните органи, от ОЗОК ИНС АД съобщават, че дружеството продължава да работи при повишени мерки за обща безопасност.

От там призовават клиентите да посещават офисите само след съгласуване по телефона и препоръка от служители, ако е невъзможно да бъдат обслужени от разстояние.

Компанията апелира: 


I. За сключване и отчитане на полици
Ако сте клиент:

Препоръчваме Ви да се свържете по телефона с нашите офиси, и да уточните и размените по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на нужната ви полица, за да намалим максимално времето на престой в офисите ни.

Желателно е кореспонденцията да се осъществява с куриери и само в краен случай, чрез посещение в офисите ни. В тези случаи е необходимо да сте снабдени с предпазни маски или шал.

В офисите няма да се допускат лица с видими симптоми на респираторно заболяване. Останалите ще бъдат допускани и обслужвани по един. Моля, изчаквайте реда си навън, на достатъчно разстояние помежду си, в случай на наличие на опашка.

Ако сте застрахователен посредник:

Напомняме Ви, че през уеб-базирания портал ozok.bg, можете да издавате повечето от масовите застраховки предлагани от дружеството.

Моля, изпращайте документите, необходими за сключване на полица, по електронна поща на обслужващия Ви офис на Дружеството. По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети.

Всички оригинални подписани документи и отчети ще бъдат представени след изтичане на извънредното положение, обявено от Народното събрание на РБългария.

II. За завеждане на претенции

За да ни уведомите за събитие и да предявите претенция, вашите уведомления очакваме:

При настъпили събития по всички видове застраховки (Злополуки, Медицински застраховки, Имущество, Отговорности и др.) с изключение на Каско на ППС, очакваме вашите уведомления на следния мейл: claims@ozоk.bg

При настъпили събития по застраховки Каско на ППС, очакваме вашите уведомления на следния мейл: autoclaims@ozok.bg

В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, очакваме исканията ви на следния мейл: autoclaims@ozok.bg

Типови уведомления може да намерите на сайта ни www.ozоk.bg

След получаване на уведомленията:

  • Ще регистрираме вашата преписка и ще ви уведомим за номера й;
  • Ще ви дадем инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на вредите;
  • Ще ви дадем указания за комплектоване на преписката;
  • Ще ви укажем пълно съдействие в слуай на необходимост от допълнителна информация за нашите услуги;

Какво не трябва да забравяте?

  • Не забравяйте да ни посочите e-mail адрес и телефон за връзка за контакт с вас и/или упълномощено от вас лице;
  • Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща, те ще ви бъдат поискани в последствие.
  • Призоваваме при възможност цялата налична документация събрана от Ваша страна (оригинали и копия) да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по мейл.
Българският бизнес

Всичко по темата Коронавирусът COVID-19

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg