Една от големите застрахователни компании у нас ОЗК Застраховане публикува временни мерки и указания към клиентите си. Оттам посочват, че компанията ще продължи да бъде доверен партньор и близо до нас в тези трудни моменти.

Екипът на ОЗК-Застраховане следи с внимание епидемична обстановка и полага възможните усилия да се предпазим взаимно.

За Ваша и Наша безопасност и спазвайки препоръките на специалистите се призовава да посещавате офисите и ликвидационни центрове, само след съгласуване по телефона и препоръка от наши служители, ако е невъзможно да бъдете обслужени от разстояние, посочват още от застрахователната компания. Ето и временните мерки и указания:

I. ЗА СКЛЮЧВАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПОЛИЦИ:

Ако сте клиент:

Препоръчваме Ви да се свържете по телефона с нашите офиси, и да уточните и размените по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на нужната ви полица, за да намалим максимално времето на престой в офисите ни.

Желателно е при посещение в офисите ни да сте снабдени с предпазни маски или шал.

Няма да се допускат в офисите лица с видими симптоми.

Останалите ще бъдат допускани и обслужвани по един. Моля, изчаквайте реда си навън, на достатъчно разстояние помежду си, в случай на наличие на опашка.

Ако сте застрахователен посредник:

Напомняме Ви, че през уеб-базирания портал WWWINS, можете да издавате следните видове застраховки:

  • Гражданска отговорност на автомобилистите
  • Гранична Гражданска отговорност на автомобилистите
  • Злополука на пътниците в обществения транспорт
  • Трудова злополука
  • Каско на ППС
  • Помощ при пътуване
  • Достъпна сигурност за дома
  • Стандартна – Първи риск за дома
  • Медицински разноски в БГ за чужденци
  • Моля, изпращайте документите, необходими за сключване на полица по електронна поща на обслужващия Ви офис на Дружеството.

    По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети.

    Всички оригинални подписани документи и отчети, ще бъдат представени след изтичане на извънредното положение, обявено от Народното събрание на РБългария.

    II. ЗА ЗАВЕЖДАНЕ НА ПРЕТЕНЦИИ

    За да ни уведомите за събитие и да предявите претенция,

    ВАШИТЕ УВЕДОМЛЕНИЯ ОЧАКВАМЕ:

    При настъпили събития по всички видове застраховки (Злополуки, Имущество, Отговорности и др.) с изключение на Гражданска отговорност на автомобилистта и Каско на ППС, очакваме вашите уведомления на следният мейл:

    claims@ozk.bg

    При настъпили събития по застраховки Каско на ППС и Гражданска отговорност на автомобилистта, очакваме вашите уведомления на следният мейл:

    lcsofia@ozk.bg

    В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, очакваме исканията ви на следният мейл:

    ogledpps@ozk.bg

    Типови уведомления може да намерите на сайта ни www.ozk.bg

    СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА УВЕДОМЛЕНИЯТА:

  • Ще регистрираме вашата преписка и ще ви уведомим за номера й;
  • Ще ви дадем инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на вредите;
  • Ще ви дадем указания за комплектоване на преписката;
  • Ще ви укажем пълно съдействие в слуай на необходимост от допълнителна информация за нашите услуги;
  • КАКВО НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯТЕ?

  • Не забравяйте да ни посочите e-mail адрес и телефон за връзка за контакт с вас и/или упълномощено от вас лице;
  • Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща, те ще ви бъдат поискани в последствие.
  • Призоваваме при възможност цялата налична документация събрана от Ваша страна (оригинали и копия) да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по мейл.

    Ние от ОЗК Застраховане, твърдо вярваме, че здравето на гражданите е основен приоритет, а цената на превенцията винаги е за предпочитане пред цената на последствията.

    Всички НИЕ може да избегнем сериозна криза само ако се действа навременно, отговорно и адекватно.