Пазарът на продукти без лекарско предписание за 2006 е на стойност 150 млн. лв.
Обемът на пазара на продукти, без лекарско предписание за миналата година е 150 милиона лева. Това каза пред журналисти Мартин Иванов, представител на фирма "Актавис". Данните са от проучване извършено от евромонитор, съобщава БТА
Според проучването с най-висок пазарен дял сред дистрибуторите е "Хигия".
Продажбите на хранителни добавки всяка година се увеличава с 20 процента, което е 8 пъти повече от продажбата на лекарства, допълни Иванов.
Продуктите, които се продават най-много са витамини, имуностимулатори и антиоксиданти.
До края на тази година се очаква фирмата "Актавис" да продава на българския фармацевтичен пазар 28 нови генерични продукта, с които общият брой на генеричните лекарства произведени от фирмата ще бъде 43.