Комисията за защита на конкуренцията наложи три имуществени санкции по 5 000 лв., на „Центрум Груп” ООД, София, за извършени нарушения по чл. 32 и чл. 34 от ЗЗК. Комисията постанови прекратяване на нарушенията.

Производството е образувано по молба на „Евроком Кабел Мениджмънт България” ЕООД и „Кеибълтел” ЕАД.

От края на 2006 г. Центрум Груп провежда рекламна кампания под надслов „ДОНЕСИ 100 ЛЕВОВ КУПОН, ДОБАВИ САМО 69 ЛЕВА !!!! ПОЛУЧАВАШ 12 МЕСЕЦА КАБЕЛНА ТЕЛЕВИЗИЯ”.

КЗК установи, че участниците в кампанията не получават пълния пакет програми, които операторът предлага обичайно. От друга страна, обявената цена е под себестойността на рекламираната услуга.

Проучването показва още, че в резултат на разглежданата реклама, част от клиентите на молителите са прекратили договорите си.

Комисията за защита на конкуренцията счита, че действията на Центрум Груп въвеждат потребителите в заблуждение, относно реалната цена на предлагания продукт. По този начин се създават реални условия за нарушаване на интересите на конкурентните фирми.