Комисията за защита от дискриминация спира рекламата на М-тел за LOOP, но не и услугата

Комисията за защита от дискриминация постанови М-тел ЕАД да преустанови излъчването на рекламата за тарифния план LOOP. Комисията е установила, че М-тел ЕАД в качеството си на рекламодател допуска реклама, която води до дискриминация. 
На М-тел ЕАД комисията предписва да се въздържа в бъдеще от актове, водещи до дискриминация и до предпоставки за дискриминация. 
Комисията остава без разглеждане сигнал и жалби в частта им за установяване на факта, че тарифен план LOOP е услуга и като такава е отказана на потребители на основание възрастов признак. 
Решението на Комисията за защита от дискриминация е изпратено и на Комисията за регулиране на съобщенията, и на Комисията за защита на потребителите. 
Комисията за защита от дискриминация обяви своето решение по сигнала на Център за човешки права - София и няколко идентични жалби на граждани от Пловдив срещу "Мобилтел" ЕАД. 
Според жалбоподателите LOOP е услуга, дефинирана с префикса 0883, със специални преференции, със свое лого. Това го превръщало в тарифен продукт, в марка. Отделно от това жалбоподателите твърдят, че продуктът се рекламира с бруталност, наглост и ирония.
)
&format=webp)
&format=webp)

&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
