Печалбата на Цигарена фабрика Пловдив АД се понижава за първото полугодие със 70%
до 1.225 млн. лв. (1.14 лв. на акция), в сравнение с 4.066 млн. лв. (3.77 лв. на акция) година по-рано, показва отчета на дружеството.

Спадът на финансовият резултат се дължи на по-ниските приходи от продажби, които намаляват с 30% от 22 млн. лв. на 14.77 млн. лв. за шестмесечието на тази година.

Като цяло пазарния дял на Дружеството на българския пазар за първите шест месеца на годината е спаднал от 12.9% на 10.2 на сто.

Пазарния дял на слимовите цигари произвеждани от Цигарена фабрика Пловдив АД спада от 9% през месец януари 2007 г. до 5.4% през месец юни 2007 г. Този спад от 3.6 процентни пункта се дължи преди всичко на пренасочването на потребителите към вносните марки цигари – Karelia Slims и LD Slims. Наблюдава се пренасочване и към марката Eva Slims на София - БТ АД.

Нека припомним, че дружеството промени фирменото си наименование от „Пловдив-БТ” АД на „Цигарена фабрика Пловдив” АД.

Мажоритарен собственик в дружеството е Булгартабак-Холдинг АД държащ 78.18 на сто.

За последно акциите на Цигарена фабрика Пловдив са се търгували на 31 юли на цена 22.37 лв.