С решението си да бъде основен спонсор на Гран При на Унгария през 2008 г., ING засилва своята обвързаност с Формула 1 и позицията си на един от водещите спонсори в областта на спорта. Състезанието, което ще се проведе от 1 до 3 август, отсега нататък ще бъде известно като ING Гран При на Унгария. С това решение, ING става основен спонсор на 3 от 13-те състезания във Формула 1 в предстоящия сезон и те ще носят името на ING в Унгария, Австралия и Белгия.

Независимо проучване сред 16 000 души от 32 страни показа, че влизането на ING във Формула 1 през 2007 г. силно е увеличило познаваемостта на марката, като е допринесло за положителното възприемане на компанията и нарасналото желание на потенциални клиенти за делови взаимоотношения с ING*.

Кампанията на ING по брендирането на пистите през 2007 г. изигра ключова роля за по-силната популярност на марката в световен мащаб, както и подкрепи спонсорската кампания на ING за отбора на ING Renault за Формула 1. Проучване на IFM показа, че марката на ING е получила най-голяма видимост (по брой секунди, в които логото е било на телевизионния екран по време на официалната реклама на състезанието) сред спонсорите брендирали пистите на Формула 1 – общо с 11 010 секунди на екрана по време на 17-те състезания. На второ място се нарежда марката Bridgestone с 9 375 секунди.

През 2008 г., ING ще присъства в брендирането на пистите в 13 от 18-те състезания, в това число и основното спонсорство за ING Гран При на Унгария, Белгия и Австралия.