Да правим бизнес като Аmazon
![Да правим бизнес като Аmazon](https://sportal365images.com/autocrop/smp-images-production/profit.bg/23012024/3106b00e-f185-4091-8721-d3610bc2f8af.jpg?width=1001&height=538&format=webp)
„Най-добрият начин да предскажеш бъдещето е да го изобретиш” (Алън Кей, директор Проучвания, Епъл Къмпютърс Ко)
Amazon е оценен като най-добрият кибермагазин не само заради съдържанието (забавно и информативно) на сайта, но и заради предлаганата услуга (сигурна и гарантирана доставка).
Стартира като най-голямата книжарница в света през юли 1995 г., днес Amazon.com Inc. е най-големият електронен търговец с „най-богатия избор на света“.
От средата на 2001 г. има много неща в Amazon, заслужаващи възхищение: 19 млрд. долара пазарна стойност, 1 млрд. в брой продаваеми ценни книжа и, най-важното, един от най-големите търговски новатори на „Новата икономика“– Джеф Безос.
Какво е бъдещето на Amazon? Какво е бъдещето на кибермагазините? Какво е бъдещето на мрежата? Книгата съдържа ценни коментари и мнения на анализатори и бизнес лидери от цял свят.
Поредицата „Световни бизнес империи“ на ИК Сиела включва историите на едни от най-известните и успешни световни компании.
Фирмите са подбрани така, че да има представители на различните видове бизнес – телекомуникации, мебели, кафета, както и две компании, които са сред най-успешните търговци в света. Книжките са малки, но пълни с ценни практически съвети и примери от реалния пазар.
Автор: Ребека Сандърс
Издателство: Сиела
Цена: 12.00 лв.