Цел – отправната точка на великите компании
![Цел – отправната точка на великите компании](https://sportal365images.com/autocrop/smp-images-production/profit.bg/23012024/6f314055-673c-462b-9053-96366ed2041e.jpg?width=1001&height=538&format=webp)
В „Цел” световнопризнатият специалист Никос Муркоянис преобръща изцяло идеята за лидерството в съзнанието на хората и показва, че в бизнеса не винаги трябва да избираш между ценностите и успеха.
Той твърди, че една успешна компания трябва да осъзнае нуждата от цел – набор от ценности, които я определят и вдъхновяват и мотивират служителите.
Именно идеите, а не организацията и структурата, са това, което различава добрата от великата компания.
Като използва трудовете на великите философи и привлича примери от многобройни индустрии, Муркоянис определя четири основни вида цел – откривателство, съвършенство, алтруизъм и героизъм – и показва как да впрегнем силата им, за да обединим и подсилим компанията си.
В епоха на корпоративни скандали и упадащ морал принципите, разкрити в тази книга са незаменими за всеки, който се стреми към значим успех.