Кои са най-лошите клиенти на хотели?
Ексцентричните изпълнения на знаменитостите, когато са на път, достигат на моменти невероятни измерения. Затова сайтът Concierge. com е решил да направи класация на най-лоши клиенти на хотели, пише испанският вестник "А Бе Се".
От подреждането се вижда, че хората, които демонстрират странности в хотелите, са известни с ексцентричното си поведение и без да са на път. Примери колкото искаш - на първите места в класацията личат имената на Майкъл Джексън, Ейми Уайнхаус, Бритни Спиърс и само един испанец, но какъв! - Салвадор Дали.
Първото място заслужено е присъдено на краля на поп-музиката, който през 2002 г. вдигна на ръце във въздуха сина си на балкона на берлински хотел. През 2006 г. в Лондон резервирал почти целия хотел "Хемпъл" и поръчал да иззидат 5-метрова стена, за да не наднича някой в интимния му живот.
През февруари тази година Ейми Уайнхаус направила маса поразии в стаята си в хотел "Ривърбанк плаза", също в Лондон, а при друг случай от хотела си запратила чиния със спагети по вратата на съседна сграда.
Салвадор Дали, който винаги се е славил със странностите си, през последните си години придобил навика да води със себе си в хотелите свои домашни любимци като например оцелот, а е искал да си доведе кон или малко стадо овце.
С ексцентрични "изцепки" са станали известни също така Бритни Спиърс, Аксел Роуз, Марая Кери, Ръсел Кроу, Наоми Кембъл и дори, макар и в по-малка степен, Джони Деп и Никол Кидман, за които уж се знае, че са доста уравновесени натури.
Източник: БГНЕС