БТК Груп официално получи сертификат за управление на качеството в съответствие със стандарта ISO 9001:2000. Това стана ясно вчера, 5 ноември, по време на церемонията по връчването на официалния документ.

Сертификацията на БТК АД е под акредитация на Службата по акредитация на Обединеното кралство (UKAS) и е с обхват "Предоставяне на електронни съобщителни услуги, в това число фиксирана гласова услуга, предаване на данни, достъп до интернет и колокиране".

Сертификатът има за цел да ускори процеса по превръщането на БТК Груп в оператор за интегрирани услуги с една визия, обща стратегия и еднакъв подход към клиента.

Мениджмънтът на компанията е определил своята политика по качеството в съответствие с лидерската позиция, която БТК Груп заема на пазара на телекомуникационните услуги в България, както и с визията за дългосрочно развитие на компанията.

Успешното придобиване на ISO 9001:2000 ще доведе до много предимства, които пряко ще се отразят на клиентите на БТК. Сред тях са поддържането на постоянно качество на продуктите и услугите в съответствие с нормативните изисквания, подобряването на отношенията между компанията и нейните доставчици и клиенти, както и международно признание за модела на управление на дейността.