Български търговски център сред първите 10 в Европа
Повече от 2000 изложители и 12 000 делегати от целия свят участват в тазгодишното издание на MAPIC - най-голямото европейско събитие на годината за търговски центрове, което се провежда в Кан, Франция.
Стотици проекти за търговски центрове се представят всяка година на вниманието на търговските вериги и инвеститорите.
За първи път обаче се организира специално събитие, наречено Speed Matching, на което да се презентират проекти, които, според международното жури на изложението, са от особен интерес и заслужават специално внимание.
Комисия от представители на търговски вериги и инвеститори с председател Алваро Портела са селектирали проекта на ZBS Strand Бургас като един от десетте trend setting европейски проекта, съчетаващи оригиналност на проекта, технически, архитектурни и икономически показатели, локация, инфраструктура, екологичност и конкурентоспособност.
Българският търговски център е посочен като пример за изискванията към търговските центрове на бъдещето.
Дейвид Кауърд, управляващ директор на ZBS, коментира: "Ние сме много поласкани, че сме избрани за един от десетте най-добри проекта в Европа. От самото начало на работата си в България си поставихме висока цел - да създадем търговски центрове, които да отговарят на най-високите международни изисквания, като същевременно са съобразени със спецификата на България, както от икономическа, така и от екологична гледна точка", допълва той.
„Strand Бургас е уникален с това, че съчетава в себе си две често противоречиви изисквания - луксозно изпълнение и функционалност с конкурентни наемни нива и ниски оперативни разходи. Приемът, който получаваме от клиенти и колеги, както и признанието на такъв висок форум, е огромна награда за няколкогодишния труд на целия ни екип", посочва още Кауърд.