ЧЕЗ: Разходи, а не глоба е повторното включване на абонати

Една от причините да не отговорим на очакванията на потребителите е, че компанията се преструктурира за много кратък период от време. Така обясни недоволството на обслужваните от ЧЕЗ в Западна България шефът на дирекция „Обслужване на клиенти" в компанията Радослав Димитров.
Разходи, а не глоба - така определи той сумата, която се плаща при включване на абонат в мрежата. "Когато някой не си плати, наш служител посещава адрес и преустановява захранването, след като потребителят заплати такса за направените разходи. Нормалната такса е 40 лв., 80 лв. е за експресно включване", обясни той.
Това е услуга, която се извършва от наши служители и в нея влизат транспортни разходи, заплати и осигуровки, уточни Димитров.
Той подчерта, че в долната част на фактурата се съдържа т. нар. "важна информация" за абоната - пресрочено плащане, кога е следващият срок за плащане и кога ще бъде преустановена услугата.
"Ако е изминал тримесечен период и не е платена сметката, има 21 дни, в които може да го направи и едва след това пристъпваме към спиране на тока", напомни Димитров и допълни:
"ДКЕВР утвърди общи условия - правилата, по които обслужваме нашите клиенти. Промяната им е тромава процедура и отнема месеци. Ние спазваме 100% своите ангажименти. Уведомяваме три месеца по-рано своите потребители за всякакви мерки".
Дали сме възможност за договаряне на отсрочване на плащанията заради условията на газова криза, заяви още шефът на дирекция "Обслужване на клиенти".
Източник: bTV
Още по темата:
ЧЕЗ няма да премахне тримесечното отчитане