Марките автомобили на Chrysler и General Motors не са единствените, чиито продажби в САЩ не вървят. Всъщност няколко марки не успяват да хванат окото на потребителите дори и в добрите икономически времена. С 18.3-процентният спад на продажбите на автомобили, до 13.2 млн. през миналата година, изглежда обаче, че дните на тези марки са преброени, въпреки че автопроизводителите все още не са го обявили. От Forbes са изготвили списък с най-бързо умиращите марки автомобили в САЩ.

Buick

Продажбите на компанията са се понижили с 81% от 2003 г. досега. Застрашените моделите LaCrosse и Lucerne отчитат 66% и 43% спад в продажбите през януари 2009 г., в сравнение с януари 2008 г.

Isuzu

Продажбите на Isuzu в САЩ са паднали със 144.6% от 2003 година насам. Застрашени модели са пикапите Ascender и i-Series. Isuzu обяви през миналата година, че ще напусне американския пазар през 2009 г. Моделите Ascender и i-Series на практика са единствените на японския автопроизводител, които компанията все още предлага като нови автомобили на северноамериканския пазар.

Jaguar

Продажбите на компанията са намалели със 112% от 2003 г. Застрашени модели са S-Type и X-Type, които отчитат 97.4% и 98.1% спад продажбите респективно за януари 2009-а в сравнение с януари 2008 г.

Mitsubishi

Продажбите на японския автопрозиводител са намалели в САЩ с 81.2% от 2003 г. насам. Зстрашените модели са Eclipse и Eclipse Spyder. Продажбите на двата модела падат с 63.7% и 34.4% респективно, на годишна база през януари тази година.

Saab

Продажбите на подразделението на изпадналата във финансов колапс General Motors са спаднали със 70.3% от 2003 г. насам. Застрашените модели са 9-3 и 9-5, чиито продажби са се понижили с 55.2% и 49.2% респективно през януари.

Вижте още:

Ferrari не усеща кризата

Най-често глобяваните автомобили в САЩ

Поне 200 000 коли чакат купувачи