Минимум 3 млн. души са активните интернет потребители у нас, обяви Дивил Кулев от агенция за маркетингови изследвания НОЕМА по време на 13-я рекламен форум.

„Това са хората, влизащи поне веднъж месечно в мрежата, с което можем да заключим, че проникването в България е 40%."

По наши данни, каза Кулев, „до края на 2009 г. средната възраст на интернет потребителите ще достигне 30 г. През последните години намалява дела на висшистите, което може да се обясни с по-голямото проникване".

Над 80% е проникването сред най-младите и в столицата, сочат последните данни.

„Вече всички висшисти са в мрежата и новите потребители са от по-ниските слоеве на обществото, допълни Кулев.

Само за последните 1.5 г. интернет потребителите нараснаха двойно. „Статистиката сочи, че по прекарано време, интернет вече е втората медия след телевизията., показа изследването на Ноема и Нилсен България."

Вижте още:

К. Гергов: Интернет рекламата ще е от растящите пазари

Близо 49 млн. лв. реклама в интернет за последните 7 г.