Седемте най-успешни първоаприлски шеги в бизнеса
Тази година Profit.bg реши да си спести първоаприлската шега с вас и вместо това да припомни "класиката в жанра", или иначе казано, най-успешните шеги в бизнеса.
Така че днес инвестирайте внимателно и проверявайте особено старателно информацията, която получавате... Може би е просто Първоаприлска шега.
1. Ford си сменя логото.
Една от най-успешните шеги е тази, че Ford в рамките на реогранизация на бизнеса ще замени знаменития овал с нова емблема и с това символично ще сложи край на миналото. Новото лого, наречено Symbiosis, ще бъде разработено в няколко варианта, а описание от 10 точки описва предимствата му.
Шегата е толкова сполучлива, че едни от най-авторитетните издания се връзват на нея.
2. BMW и гумите против кучета.
На същия ден BMW обявява, че е създала новаторска технология- система за защита на гумите от кучета, които както всички знаят, имат необяснима слабост да вдигат крак до гумите на автомобилите. Използвайки "регенерецията на спирачната енергия, системата натрупва електрически заряд и удря приближилото се куче със сравнително безболезнен токов удар", се казва в съобщението.
Дълго след като става ясно, че това е само шега, клиенти питат къде могат да си купят въпросните гуми.
3. Промоцията на Pepsi.
Компанията за безалкохолни напитки обявява на 1 април, че тинайджърите, които си татуират нейното лого на ушите, ще получат доживотна 10-процентна отстъпка за Пепси кола.
Така че ако видите някой от поколението Next с такава татуирова, ще знаете историята й.
4. Новият дом на Ленин.
Различното в случая е, че шегата е на издание- в." Irish Times", а не на самата компания. Така или иначе вестникът довежда до шок читателите си, след като публикува новина, че Euro Disney се е договорил с Москва да закупи тялото на Ленин и да го пренесе в специално създаден атракцион за него.
5. Пролетно почистване.
Всеобща е изненадата колко хора се връзват на електронно писмо, предупреждаващо ги че от 31 март до 2 април интернет няма да работи заради цялостно пролетно почисвване, което ще бъде извършено от японски суперроботи.
6.Америка на търг.
Ето и пример как една шега води след себе си други, докато накрая съвсем се объркаш. Американската верига за бързо хранене Taco Bell обявява, че е сключила сделка за Камбаната на свободата във Филаделфия- един от символите на независимостта на САЩ и ще я прекръсти на Камбаната на свободата на Taco.
Истерията стига до Вашингтон. За всеобща изненада помоления да коментира скандалната сделка говорител на Белия дом заявява, че тя е съвсем в реда на на нещата, след като Мемориалът на Линкълн във Вашингтон вече е продаден на Ford и сега ще бъде прекръстен на Форд Абрахам Линкълн Мемориъл.
7. Хамбургер за леваци.
Веригата за бързо хранене Burger King пък "излъга хората" със съобщение, че създава хамбургер за леваци, тъй като в САЩ 32 млн. души се служат с лявата ръка. Всички продукти в хамбургера ще бъдат сложени на обратно, за да не се разливат при ядене с лявата ръка.
Стотици клиенти се обаждат с молба да бъде създаден такъв и за хора, които ядат с дясната ръка.