До година се очаква Рупърт Мърдок да започне да иска заплащане за достъп до интернет сайтовете от групата на News Corp., пишат британските медии.

Собственост на Мърдок са The Times, The Sun, The (Sydney) Daily Telegraph, The Australian, Herald Sun, както и New York Post и Wall Street Journal.

„През януари и февруари бизнесът не рекламираше. Сега обаче можем да очакваме, че компаниите отново ще се впуснат в рекламни кампании", каза Мурдок. „Най-лошото за рекламният пазар отмина", допълни той.

В България практиката е точно обратната. Заради кризата компаниите пуснаха свободен достъп до сайтовете, като подобни примери са 24 часа, Труд, Дневник, Капитал и др.

Припомняме, че за първите три месеца на годината нетните рекламни бюджети в страната ни са възлезли на 41.6 млн. лв.

Сумата представлява спад от 20% спрямо същия период на миналата година, когато те са били 53.2 млн. лв.

Още: Уорън Бъфет не вижда бъдеще за печатните издания