Две златни и една бронзова награди спечели Ogilvy Group на Втория Фестивал за ефективност на рекламата EFFIE България 2009. Рекламна агенция Ogilvy&Mather взе злато в раздел "Корпоративни комуникации" за кампанията „Глобул Грийн" и бронз в най-оспорваната категория - „Стоки", за кампанията на баници „Белла".

Златна статуетка взе и ПР агенция Ogilvy Public Relations за кампанията на WWF „Да почистим природните паркове" в категория "Социална, медийна и политическа". Общо пет бяха номинациите на Огилви в различните категории.

"За нас тези награди са толкова важни, колкото и наградите за креативност, защото в крайна сметка, по думите на Дейвид Огилви, нашата работа е да продаваме - коментира Левена Лазарова, Управител на Ogilvy Public Relations. - Изключително сме щастливи от това признание, не само защото постигнахме целите си, но и защото реализирахме идеите си по един креативен начин."

Фестивалът се провежда за втори път в България и е организиран от Асоциацията на рекламните агенции в България.

Тази година заявките за участие бяха 48, а финалистите - 19. Целта на Фестивала е да направи преглед на ефективността на рекламата и да отличи най-добрите сред участниците в 4 категории: Стоки; Услуги; Корпоративни комуникации; Социална, медийна, политическа реклама.

Effie e запазена марка на Американската маркетингова асоциация. Наградите са учредени през 1968 година и днес се раздават на 30 национални пазара, както и на глобално равнище.