Продажбите на General Motors (GM) в Европа достигат 471 823 автомобила през второто тримесечие на 2009 г., като пазарният дял на компанията възлиза на 9.2%.

Поради тежката икономическа криза, която оказа сериозно влияние върху автомобилната индустрия, продажбите на GM в Европа падат с 20%, в сравнение със спад от 18% за индустрията.

Продажбите на Opel/Vauxhall достигат 347 330 автомобила в периода април-юни 2009 г., докато пазарният дял възлиза на 6.8%. Продажбите на Opel в Германия нарастват с 45%, което превръща тримесечието в най-доброто за марката от 2000 г. насам. Opel Corsa оглавява продажбите в своя сегмент в Германия през второто тримесечие.

Общо 115 526 автомобила Chevrolet са продадени в Европа през второто тримесечие, като пазарният дял на марката достига рекордните 2.3%. Chevrolet отчита впечатляващи продажби в Германия (ръст от 43%), Франция (ръст от 102%) и Турция (ръст от 120%).

През първата половина на 2009 г. GM е продала 878 641 автомобила в Европа и е контролирала 9.1% от пазара.

В Германия продажбите на Opel нарастват в 27%, докато тези на Chevrolet бележат ръст от 41%. В резултат на това GM отчита продажби в размер на 210 828 автомобила в Германия, което е и най-доброто полугодие за групата в страната от 2001 г. насам.

Opel/Vauxhall Insignia, избрана Автомобил на годината в Европа за 2009 г., продължава да подобрява резултатите си с продажби с 86 350 продадени автомобила за първото полугодие. Insignia е вторият най-продаващ се автомобил в Европа във своя сегмент. The Opel/Vauxhall Meriva също оглавява продажбите в своя сегмент.

GM Europe е продала общо 166 824 автомобила през юни. Opel отчита най-силния си юни в Германия от 1999 г. Продажбите на компанията скачат с 52%, а пазарния и дял възлиза на 9.2%.

Chevrolet отчита рекордни месечни продажби в Германия през юни, които скачат с 61%.