Първият аутлет-център в Букурещ не се радва на особено голям успех, като резултатите му до момента не отговарят на предварително заложените цели, пише финансовото издание ZF.ro.

Среднодневният брой на посетителите на търговския център е 5 000, което е в пъти по-малко от този на традиционните молове.

Типично за този сегмент в аутлета е да се залага на това над 70% от предлаганите продукти да са евтини, както и на факта, че в подобен тип центрове трима от четирима посетители си купуват поне един продукт на посещение.

Това е значително по-различна концепция от тази на големите търговски центрове, където се залага на скъпи и маркови продукти. Значително по-малък обаче е и броят на посетителите извършващи покупки, като съотношението им е едно на четири.

Въпреки, че на този етап мениджърите на аутлета застават зад предварителните си прогнози за 1.5 млн. посетители през първата година на функциониране на центъра, на този етап данните са значително по-слаби.

Разположен в Западен Букурещ, центърът все още остава дестинация за посещения от страна на потребителите през уикендите.

Заедно с това степента на заетост на търговските помещения също е по-слаба от предварителните очаквания при ниво от 75%, на фона на очакваните 90% за първата година.