Автомобилният бизнес е третото направление, към което Еврохолд България насочва усилията си. Структурата, която отговаря за развитието на този бизнес е Авто Юнион Груп.

Авто Юнион Груп се създаде в резултат на сливането на Еврохолд Аутомотив Груп и Авто Юнион. Компанията предлага за продажба 11 автомобилни и 3 мотоциклетни марки. Тя е и ексклузивен вносител на масла "Castrol" и "BP". Дружеството развива и дейност по отдаване на автомобили под наем, като франчайзер на Avis и Budget.

Делът на автомобилния бизнес в приходите на Еврохолд (към 30 юни 2009 г.) е 31.8%, или 61 млн. лв.

Броят продадени автомобили към 31 август е 2 005. Пазарният дял за първите 8 месеца на 2009 г. е 10.8%, сочат данните на холдинга.

Авто Юнион Груп предлага за продажба автомобили със следните марки - Renault & Nissan & Dacia, Opel & Chevrolet, Mazda, SAAB, Fiat & Lancia, Maserati, Alfa Romeo, Piaggio & Vespa & Gilera.

От Еврохолд споменават и за сделки в напреднал стадий, които могат да направят холдинга водещ в автомобилния бизнес и в Румъния, и в Македония.

За автомобилния дилър в Румъния се знае, че има продажби за 2008 г. в размер на 44 млн. евро. Броят на продадените автомобили е 3 800, а сред активите му са офис сграда и автосервиз.

Продажбите за 2008 г. на автомобилния дилър в Македония възлизат на 12 млн. евро, а пласираните автомобили са 1 000. В активите на компанията попадат офис сграда и автосервиз.

От публичната компания се позовават на изследване на сп. Autobild. Става ясно, че през последните 8 години има драстично увеличение на продажбите през мулти-бранд дилъри, за сметка на традиционните продавачи на една марка. В резултат се прогнозира делът им през 2015 да достигне над 48%, като основни конкуренти вече са самите производители на автомобили.

Според изнесените данни за каналите на дистрибуция на автомобили в Германия се вижда, че за периода от 2000 - 2008 г. директните продажби от производител растат от 10.4% до 32.7%. От 21.6% на 43.0% растат продажбите на мулти - бранд дилърите. Всички тези ръстове са за сметка на моно-бранд дилърите. Прогнозата за 2015 г. 35% за директни продажби от производител и 48.3% за мулти-бранд дилърите.