Търговията в аутлет центровете в цяла Европа е в по-голям обем от очакваниятa, като оборотът е дори по-висок, в сравнение с миналата година, пише Europe-re.

Това съобщение беше направено по време на международна конференция на ICSC, провеждаща се в Милано, която се очертава да бъде най-голямата среща на търговците в индустрията за търговия на намалени стоки в света.

„Търговията и посещаемостта в нашите центрове по-добра в сравнение с миналата година, като оборотът им е по-висок в сравнението 20-те водещи търговски центъра в страната, продаващи стоки на нормални цени," казва Нейл Томпсън, изп. директор на аутлет центровете Fashion House в Полша.

Индивидуалните разходи на купувачите също се увеличават спрямо магазините с нормални цени.

Луиджи Моурисио, директор търговски операции в Palmanova Outlet Village в Италия отбелязва, че все повече клиенти пътуват от Словения и Хърватия само за да посетят аутлета.