Българска аутсорсинг компания с отличие на световни награди
Самуил Филипов от българската аутсорсинг компания 60K International Contact Centres спечели голямата награда в категорията за „Най-добър агент за обслужване на клиенти" (Best Customer Service Agent) на организацията ContactCenterWorld . С подобен приз се отличават служителите, които демонстрират най-добри качества и постижения в областта на обслужване на клиенти, както и необходимите отговорност и принадлежност към организацията. Самуил Филипов премина успешно регионалните финали в Лондон и спечели златен медал за регион Европа, Среден Изток и Африка през юни.
За четвърта поредна година ContactCenterWorld раздаде своите награди за изключителни достижения в световната кол център индустрия. Призовете се връчват в 18 различни категории, измежду които „Най-добра компания за набиране на нови служители", „Най-добра аутбаунд компания", „Най-добър тийм лидер", „Най-добър аутсорсинг партньор", „Най-добро обслужване на клиенти" и други.
Инициативата дава възможност на всички компании от кол център бизнеса да се презентират и да бъдат избрани за най-добри в целия свят в областите, които представляват. Отличават се както самите компании, така и техните служители - от агентите за обслужване на клиенти до лидерите, които правят индустрията такава, каквато е, от доставчиците, които разработват и доставят продукти и услуги, до корпорации, които предоставят клиентско обслужване.
Тази година в надпреварата взеха участие над 1 100 кандидати от различни области на кол център бизнеса. Най-добрите контактни центрове и техните служители бяха наградени по време на тържествена гала вечеря миналата седмица в Лас Вегас, Невада, САЩ.
60K (Sixty K) е нова и бързо развиваща се аутсорсинг компания в България. Компанията е на пазара от юни миналата година и само за пет месеца се превърна в голям независим кол център у нас. Контактният център на 60K разполага с повече от 400 места, с изградено портфолио от водещи международни компании.
Предлага широка гама от услуги на 17 езика, които се индивидуализират според спецификата на съответния клиент. Полученото признание в Лас Вегас доказва, не само че предлаганите от компанията услуги са на световно ниво, но и сериозно затвърждава позицията й на пазара у нас и в региона, съобщиха за Profit.bg от компанията.
Годишните награди на ContactCenterWorld в областта на контактните центрове предоставят възможност на най-добрите практици в сферата на обслужване на клиенти (от световен мащаб) да обменят идеи, както и да преразгледат оперативните си стратегии и начина, по който да оптимизират своите операции.
Първата стъпка в конкурса за всяка една категория е състезание по георафските региони - Европа, Среден Изток и Африка (първа зона), Северна и Южна Америка (втора зона) и Азиатско - Тихоокеански регион (трета зона). Победителите на регионално ниво преминават във втори кръг, за да се съревновават на световните финали в Лас Вегас (САЩ).
Много са причините, поради които компаниите предпочитат аутосорсинга като най-добрата възможност да изпълняват маргиналните за бизнеса си дейностти. Намаляването на разходите е един от най-важните фактори за всяка фирма, а аутсорсингът на кол център услуги предоставя възможност за големи икономии от мащаба при разрастването и по-добра способност на компанията да се концентрира върху съществените за своя основен бизнес функции, коментират плюсовете на услугата от компанията.