Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решения

Маркетингът вече не е ефективен. Новите продукти се провалят главоломно. Повечето рекламни кампании не оставят следа в съзнанието на клиентите. Положителните резултати от директния маркетинг са едва един процент. Вместо мощни търговски марки на пазара властва изобилие от взаимозаменяеми продукти.
Напълно естествено е мениджърите да настояват за по-висока степен на отговорност от маркетинговите си отдели! Всяка голяма маркетингова кампания се нуждае от финансова аргументация. И ако тя не гарантира увеличение на печалбата, бюджетите за маркетинг и реклама си остават първото перо, което компаниите жертват с цел намаляване на разходите си.
Защо не работи маркетингът? В тази книга Филип Котлър разпознава десетте фатални пропуска на съвременния маркетинг:
- Компанията не е достатъчно фокусирана върху пазара и клиентите
- Компанията не достига до целевите си клиенти
- Компанията не следи достатъчно добре конкуренцията
- Не се управляват правилно отношенията с основните заинтересовани групи
- Компанията не е достатъчно гъвкава при намиране на нови възможности
- Неползотворно маркетингово планиране
- Неправилна фирмена политика за предлагане на продуктите и услугите
- Слаби умения по изграждане на марката и комуникацията
- Компанията не е добре организирана, за да осъществи ефективен маркетинг
- Компанията не се възползва в максимална степен от технологиите
"Тази книга ще стане известна като "Единайсетте смъртни гряха". Единайсетият грях ще сполети всеки мениджър, който не я прочете и пропусне да приложи прозренията на Котлъровите десет смъртни гряха на маркетинга"
Роджър Блакуел, професор по маркетинг на The Fisher College
"В сегашната безумна надпревара за клиенти и пазари маркетинг специалистите се увличат в нетрадиционни стратегии и неусетно стават жертва на най-обикновените, но фундаментални капани в бизнеса. С присъщия си енергичен и директен подход, Филип Котлър предлага тази книга като най-добрата застраховка за бизнеса ви - това е пътеводител за това, което не трябва да правите."
Дон Пепърс и Марта Роджърс
Филип Котлър е почетен професор по международен маркетинг в Kellogg School of Management на Northern University. Автор е на трийсет книги, сред които и най-революционната "Хоризонтален маркетинг".
Автор: Филип Котлър
Издателство: Локус Пъблишинг
Цена: 14.00 лв.